vineri, 30 noiembrie 2012

Slava Ta în valea mea

Tu m-ai adus in vale [mai aproape de Tine Doamne]
Unde traiesc in adancimi dar Te vad pe Tine in inaltimi,
Ingradit de munti de pacate iti privesc gloria.

Ajuta-ma sa invat paradoxul:
Ca drumul de jos inseamna drumul in sus,
Ca a fi smerit inseamna sa fi inaltat,
Ca inima franta este o inima vindecata,
Ca duhul frant este un duh care se bucura,
Ca sufletul care se pocaieste este sufletul victorios,
Ca a nu avea nimic inseamna sa ai totul,
Ca a purta crucea inseamna a purta cununa,
Ca a da inseamna a primi,
Si ca valea este locul de viziune.

Doamne, in timpul zilei stelele se vad din cele mai adanci fantani,
Si cu cat sunt mai adanci fantanile cu atat sunt stelele mai stralucitoare,
Ajuta-ma sa gasesc lumina Ta in intunericul meu,
Viata Ta in moartea mea,
Bucuria Ta in necazul meu,
Harul Tau in pacatul meu,
Bogatiile Tale in saracia mea,
Slava Ta in valea mea.


Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte profund despre un paradox atat de simplu,la prima vedere. cand il tarim, ne da dureri.si bucurii.