01 iunie 2021

Scrisoare

Copilul meu, 

Te-am văzut azi cum îți strângi la piept copilul și îi spui că îl iubești cum soarele își iubește lumina și luna iubește pământul. I-ai spus că lumea ta se învârte în jurul lui... că lumea ta e el. Te văd cum îți crește iubirea și dă pe-afară când îți strângi puiul în brațe, și cum îți tresară ființa la fiecare pas sau cuvânt, sau gest. Te-am văzut azi cum îți iubești copilul și sărbătorești prezența lui în viața ta. Cum ești atât de recunoscător pentru moștenirea ta. Ti-am văzut inima gata de jertfă dacă ar fi nevoie, doar de dragul fericirii lui. Ce dragoste desăvârșită îi porți.

Te-am văzut azi prin ochii mei de Tată și tânjesc să-ți amintești cât te prețuiesc. 

Copilul Meu, te iubesc și asta o știu și stelele și îngerii ce-ți cântă pe genunchi. Tânjesc să te văd râzând în hohote în timp ce alergi cu picioarele goale și sufletul plin. Te-ai grăbit să crești, dar ai uitat că sufletul poate rămâne veșnic copil. Mai știi când te purtam pe umeri și tu râdeai în timp ce fluturii zburau în jurul nostru? Mai știi când îți spunea-am povești și adormeai liniștit la pieptul meu? Și când era furtună și te cuibăreai lângă inima Mea, mai știi? Spune-ai că nu-ți plac ploile prea mult. Iubește cum iubeai atunci, trăiește inocent și plin de mulțumire, ca un copil. Crede ca un copil și iartă ca un prunc, pentru că Împărăția Cerurilor va fi doar a celor care, în lucrurile inimii, rămân copii.

Copilul Meu, ai fost creat să trăiești fără durere și jumătăți de inimi. Dacă totuși ai uitat, vreau să-ți reamintesc de azi cât preă ai în ochii Mei. Te-aș strânge în brațe zilnic, de m-ai lăsa. Ți-aș spune că te iubesc cum soarele își iubește lumina și luna iubește pământul... că lumea Mea se învârte în jurul tău. Ca lumea Mea ești tu! Te vreau fericit! De aceea îți dau pacea Mea în furtuni. Te vreau puternic! Așa că amintește-ți că ești purtători de minuni!

Copilul meu, te iubesc și sărbătoresc viața ta în universul Meu. Și nu vreau să vezi cât m-au rănit spinii pe care am reușit disperat să îi îndepărtez din drum. Încă îmi sângerează palmele și genunchii și tâmplele și inima. Ți-am promis că mereu voi merge cu un pas înainte ca să-ți netezesc cărările. Un singur lucru te rog: calcă pe urmele Mele.

TATA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta