15 aprilie 2021

Învăț să merg la pas

"
Când diavolul nu te poate opri, atunci te accelerează."

Vă tot povesteam că am o perioadă aglomerată. Mi-am propus anul acesta lucruri cât pentru 10. Am citit aproape 20 de carti, fac simultan câteva cursuri în timp ce m-am înscris împreună cu Levi la C.B.E.E. (Colegiul Biblic Est European). Suntem angajați în slujirea oamenilor și vrem să o facem cât mai bine, așa că am intrat intens într-o pregătire pentru cursuri de consiliere. La toate acestea mai avem munca de zi cu zi, din care trebuie să trăim, și în fotografie lucrurile trebuie să fie constante. Așa că și pe partea aceasta investesc și studiez cât pot de mult. Și nu, nu este greșit să fim utili, dar când diavolul nu ne poate opri, ne accelerează... Cu asta mă lupt acum. Învăț cât este de important echilibrul, ca să nu ne trezim alergând de nebuni. Afară este primăvară și soarele se pregătește de apus. Mușcata din fereastră și-a mai deschis un boboc și abea azi am observat asta....
Câteva păsări stau pitite printre cactușii proaspăt plantați și cântă pe rând, în timp ce iepurele meu moțăie fericit pe o bucată de carton, sub masa din terasă.

Eu am câteva zile de când încerc să învăț să merg prin viață la pas. Să îmi reamintesc de faptul că e mai importantă călătoria, nu cine ajunge primul la final. Este în regulă să te oprești puțin, să vezi cum trec norii deasupra ta. Să trăiești venirea primăverii și nașterile din nou. Lumea nu depinde prea mult de cât de repede alergi tu, ci de cât de mult suflet pui în ceea ce faci. Da, e sănătoasă alergarea, dar nu când vrei să crești inimi. Dă timp oamenilor să se schimbe. Crede în Cel ce poate transforma și așează-te atent pe-aproape, ca să nu pierzi nici un moment din miracolul ce stă să se întâmple. Vor fi zile în care vei fi nevoit să alergi, fără alte opțiuni, dar nu acesta este scopul tău... Viața nu-i un maraton. Și nu te vei putea bucura de esența ei, până nu înțelegi asta.
L.T.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta