26 martie 2018

Când intri în Ierusalim...

Vino...
dincolo de toate zidurile și împotrivirile mele, Vino!
Chiar dacă nu am curajul să te privesc în ochi atunci când îți vorbesc, Vino!
Cu toate că știu Cine ești și ce ai făcut cu mine!
Vino!
Vino din nou în Ierusalimul vieții mele și cutremură-mi cetatea și zidurile ei din temelii. De data aceasta fă-o puternic. Nu călare pe un măgăruș. Nu în strigăte de bucurie. Nu cu ramuri de finic nici cu haine așternute la picioare.
Vino cu strigăt tare, cu ochii aceia înlăcrimați până la suflet, cu mâinile găurite de urma cuielor de pe cruce! Cu povara lemnului ce l-ai purtat în spate. 
Cu poverile lumii obosite... 
Poate așa te voi vedea mai bine și mai clar. Te voi recunoaște poate mai repede și nu mă voi mai pierde din nou de Mâna Ta.
Vino cu liniștea și pacea ce-mi schimbă orizonturi, dar cutremură-mă cu puterea iertării ce-ți curge prin vene.... Cu fruntea aceeea cu urme de spini. (și cu zâmbetul liniștii mele.)
Vino în Ierusalimul meu cu toate minunile Tale și fă-l pustiu de ură și trădare.
Dacă-mi pustiești Tu ființa de rău voi fi liber.
Voi fi iarăși copilul care eram.
Și într-o zi te voi întâmpina din nou cu crengi de finic și-n loc de haine, cu inima așternută la picioare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta