luni, 2 ianuarie 2017

Reintoarcere

Revin ca o pasare-n zbor spre casa cu dor de vara.
Revin ca o creanga ce-si scutura zapada cand e primavara.
Revin ca un vis, inapoi, cu toate trairile mele.
Revin ca un fulger prin nori, ce-anunta vesti bune sau rele.
Revin.. si revin si cu ploi si cu soare ce cald ma-ncalzeste.
Revin cu raceala din sloi dar si cu-a caldurilor stele.
Revin, ridicat din noroi, scaldata-n a Cerului mare.
Revin si cu rani care dor dar si cicatrici arzatoare.
Revin, si-s cu mainile sus, neinarmata si clara
Lumina Aromei o simt si-Aroma Luminii-i curata.
Revin, sunt aici iar si scriu, despre pustiul din mine;
Despre cum urc si cobor, despre puteri si suspine.
Revin ca si cum n-as fi mers, niciunde,
Nicicand, niciodata. Si de-atata timp ma tot cern,
Ma caut, ma pierd... El ma afla.
Revin. N-am sa plec... si defapt, Nu am plecat niciodata.
Am fost intr-un fel de "stand by", cu sufletul prins de-o agrafa.
Acum am crescut si sunt iar aici.. de unde sufletul pleaca,
Revin, dupa ce m-am schimbat
si dup´ce-am lasat timpul sa treaca.

Revin, diferita spun ei, cu muntii si vaile mele,
Cu tot ce-a pun nou Dumnezeu pe cand ne plimbam printre stele.
Revin, cu durere si ras, cu lacrimi si litere grele...
Revin cu Lumina in plus, si-n minus cu umbrele mele.


Un comentariu:

Teodora Butas spunea...

Minunat. Ma bucur MULT de revenirea ta.cuvintele scrise de tine sunt binecuvântare. Bine ai revenit.