29 aprilie 2011

Rãspuns la toate întrebãrile mele...

- Ce sunt eu pentru Tine?
- Tu? Tu ești motivul Meu... toate motivele Mele.
- Doamne, nu înțeleg.
- Știu. De asta-ți pregătesc un loc lângă Soare. Atunci, când vei ajunge aici, vei înțelege.
- Și când voi fi acolo?
- Unde?
- Lângă Soare.
- Depinde.
- Depinde de ce?
- De tipul timpului.
- Nu înțeleg...
- Calculând în măsura timpului tău, sau calculând în măsura timpului Meu.
- Al meu...
- Atunci, puțin...
- ... și-al Tău?
- Și mai puțin.
- ... Doamne, dar Tu-nțelegi că doare a fi om? Doare lacrima, suspinul, mersul pe jos prea mult, rana cuvintelor, trădarea prietenilor, uitarea, ... doare până și fericirea, Doamne.
- Știu.
- Și totuși nu-Ți pasă? Uneori am impresia că ești la miliarde de stele depărtare... că nu mai știi ce-nseamnă trup de carne și rană sângerândă.
- Uneori trăiesc precum un pământean aici. Trăiesc durerile omului atât de puternic, încât suspin adânc... atât de adânc ca îngerii tresaltă frângându-și câte-o aripă...
- ... și... plângi?
- Cu ploi.
- Doamne, cu ce-ți încarci timpul?
- Cu oameni. Cu durerea lor. Cu lacrimi, suspine, mers pe jos în exces, cuvinte tăioase ce rănesc suflete uitate, prieteni trădători sau fericiri dureroase.
- Cum poți vedea oamenii cu atâtea galaxii și-atâta întuneric între noi și Tine?
- Îmi fac din stele, ferestre spre pământ.
- Și uși?
- Există doar o poartă, ce stă deschisă zi și noapte, încă.
- Unde-o pot găsi?
- Căutându-Mă.
- Și cum o voi recunoaște?
- Simplu. Are formă de cruce.
- O cruce? De ce? Nu putea fi un pod, o scară, un curcubeu, o câmpie, o punte?
- Nu. Podul, scara, curcubeul sau câmpia nu pot crucifica firea.
- Doamne, dar pentru ce o răstignire?...
- Pentru că Te iubesc.
- ... de ce-ți lăcrimează ochiul cu sânge?
- "A iubi" niciodată nu a fost conjugat la timpul trecut sau viitor, doar omul l-a schimbat. Pentru Mine există din totdeauna doar la timpul prezent.
-Vrei să spui că eu... ?
-Da. Răspunsul la toate întrebările tale ești tu, pentru că tu ești motivul Meu... toate motivele Mele!


Un comentariu:

Unknown spunea...

Minunate gândurile exprimate! El este motivul!Dumnezeu Tatăl ne-a iubit așa cum la iubit pe Domnul Isus! Foarte frumos! Domnul sa te binecuvânteze!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta