15 martie 2010

Numele Tău și Legământul de Pace

... iar Buzele mele vor proslăvi Numele Tău, Dumnezeule!

"Adonai, baruh abab eshem!" --- În Dumnezeu este calea.

În luptă mi-ai fost mereu umbră pe mâna dreaptă, așa că am înțeles că nu am fost lipsită de Prezența Ta nici o clipă. Ascultam strigându-se Numele Tău de la răsărit la apus, așa că oriunde m-ai trimis, Yahve, Tu ai fost cu mine! Din lupte am ieșit victorioși, am intrat pe porți cu fruntea sus, cu Shalom în inimi și pe buze!
La fiecare strigăt înălțat spre Tine îmi răspundeai în sunetul tainic al tunetului și îți simteam durerea în strălucirea fulgerului! Mi-ai liniștit sufletul când mi-ai spus că încă mai avem parte de cruce!

Când oamenii intrau cu bocancii urii plini de noroi pe pragul sufletului meu și plecau lăsând nimic, îmi striga inima și carnea îmi era sfâșiată de durere, dar atunci îmi aduce-ai o cântare nouă pe buzele arse, mă aduce-ai în închinare pe culmile Taborului!
De atâtea ori am fost dărâmată și tot de-atâtea ori m-ai înalțat, încât am impresia că nu am căzut niciodată...

De când te-am făcut scut și armură; de când te strâng la piept, puterea-mi crește. Deși uneori, sabia Ta îmi desparte duhul de trup, visele mele de visele Tale și voia mea de voia Ta... brațul Tău rămâne puternic și Mâna Ta este tare!

" Voi cânta întotdeauna îndurările Domnului; voi spune din neam în neam, cu gura mea, credincioșia Ta! " fiindcă te-am părăsit, te-am lovit, te-am înjosit și ți-am aruncat în brațe, în palme și în coapsă, toată vina mea dar lacrimile mele te-au întors și căința mea te-a făcut să-Ți reînnoiești legământul cu mine!
M-ai lăsat să fiu dărâmată ca să mă construiești apoi, din nou, mai aproape de mijlocul Cerului. Am îmbrăcat armura, Cuvântul Tău, și de atunci sunt într-o continuă luptă dar luptăm împreună!
Mă odihnești la umbra gândurilor Tale, gânduri de pace, și-mi Ți visele în inima Ta, Dumnezeule!
Chiar de-ar fi să cadă o mie în fața mea și chiar zeci de mii alături, știu că legământul de pace nu se va-ndepărta de la mine, din pricina credincioșiei Tale!
Leul din Iuda îmi va fi Stâncă, scut și putere! 
Îți voi cânta bunătatea și dreptatea Elohim, voi vorbi dragostea Ta Șhilo, voi arăta învățăturile Tale Rabi.
Ai presărat în mine Golgota sub formă de cruce și-acum tot ce vreau să fac e să iubesc până la moarte, iar dacă nu va fi așa vreodată, mai lovește-mi palmele, din când în când, cu o aducere-aminte, mărește gaura tălpilor de vor să se dea jos de pe lemnul de jertfă!

Păstrează-mi sufletul sub forma Ta, Isus... sub forma Ta de Dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta