luni, 8 septembrie 2008

Doamne, Tu plangi, razi si zambesti impreuna cu mine


Ar trebui sa ne oprim o clipa din alergarea noastra, si sa facem ordine in gand... El asteapta mai mult de la noi... ( daca ve-ti da play la video postat mai jos, va rog sa avei rabdare, sa ii puneti volumul la minim, si sa asteptati!
Sa nu clipiti... s-ar putea sa pierdeti farmecul intunericului luminat de farurile traficului (:


Ultimele zile din luna august, au fost petrecute undeva pe drumul dintre Romania si Spania, prin Austria, Germania, Elvetia si Franta . Il cautam pe Dumnezeu cu disperare si un dor nedescris!
Aveam nevoie de El ! Ceream sa imi arate ca ii pasa... si nu oricum. Ceream sa imi trimita ploi, furtuni... cu sunete de sus!

Au trecut 2 zile de asteptare si-mi pareau eterne, dar soarele continua sa arda cu putere!
Daca nu ne-au intampinat de-a lungul drumului ploile, cu siguranta nu o vor face in ce-a mai secetoasa luna, in tara soarelui-rasare,- imi spuneam dezamagita - , in care tocmai intrasem.( si unde avea sa se sfarseasca calatoria care finaliza vacanta noastra. )
Dar, El nu raspunde atunci cand cerem noi, ca sa nu spunem ca ar putea fi o coincidenta...raspunde tocmai cand se stinge ultima licarire de speranta din suflet... acolo unde noi spunem ca e limita posibilului, si unde incepe imposibilul!
Am inteles inca o data, ca imposibilul pentr Dunezeu , nu exista!

Zilele ce au trecut, am avut o partasie speciala cu Tine, Rabi!
Te-am simtit mai aproape ca niciodata... Mi-ai spus, ca desii necredinta mea Te doare, dorinta Te inalta!
Am inteles ca dupa ce sufletul ne este zdrobit, TU vi sa strangi cioburile si sa ne oferi un nou inceput!
Am invatat ca trebuie sa tac ca TU sa imi vorbesti, sa patrunzi in gandul meu surd... ca trebuie sa astept atunci cand cer o minune, fiindca s-ar putea sa imi pregatesti ceva mult mai inalt si mai frumos ...
Zilele ce au trecut, mi-Ai zambit prin razele de soare mai frumos ca niciodata, si mi-Ai imbratisat sufletul in noptile instelate...
Ai plans cu mine coborand ploi din cer... si Ai strigat de durere impreuna cu mine, prin tunete... Mi-ai mangaiat sufletul prin lumina fulgerelor... ( eu iubesc cerul cand e luminat de fulgere )...
Ai fost acolo, cu mine... alaturi... simtind... plangand... zambind... razand...

Au fost 3 zile pline de Tine... mi-Ai inaltat sufletul... si mi-Ai spus ca inca mai avem parte de Cruce!


Mi-ai spus sa Te astept
si Te astept..

Niciun comentariu: