16 mai 2009

Visez

Visez.
Defapt azi, toată ziua am suspinat după vise.
 
Visez o lume...
un anotimp,
o stea,
o poartă.
O răsărire,
un Leu,
trăiri blânde și cai albi.
 
Orașe cu fântâni de iubire,
oglinzi reflectând inimi curate.
Mâini unite,
soare african,
un Zid al Plângerii,
copii...
 
Nuanțe unice.
Visez un loc tainic unde se respiră Aromă de Lumină! 
... visez vise visate de Cer ...

L.T.C.

Un comentariu:

Miriam spunea...

Visul se naşte din dorul a ceea ce ne lipseşte, acel ceva după care sufletul tânjeşte...
Visul e cântecul cel mai suav al sufletului, e zborul lui cel mai lin, e privirea aceea surâzătoare ce vede seninul de dincolo de norii negri...

Cel ce îţi îndrăgeşte visul, vine lângă tine şi învaţă a visa sau te învaţă a visa...Aşa mi-am recunoscut eu fraţii şi prietenii mei adevăraţi...

Ma bucur vă visezi vise de Cer!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta