duminică, 9 decembrie 2012

Cand ne-am cunoscut (VII)

Se însera dar ploaia continua sã cadã afarã, peste orasul zgribulit de vântul de mai.
Mi-am cãutat geaca si am coborât în fugã scãrile, spre strada principalã.
În fatã magazinului deja închis astepta o masinã neagrã.
Am fãcut semn soferului si câteva secunde mai târziu usa din spate s-a deschis.
Atunci ne-am întâlnit.
Acolo, sub stropii reci de ploaie, într-o zi apusã de mai.
Era un bãiat înalt si timid.
Purta o geacã maro, o geantã mare pe umãr, tenesi maro si un geamantan.

Dupã cinã, seara am petrecut-o cu pãrintii si fratele meu, cu o canã de ceai cald în mânã, planificând programul de tineret din ziua urmãtoare. Mi-a cerut ajutorul dacã s-ar putea sa fie nevoie.

Apoi, ca sã împrãstiem emotiile, conversatia s-a "rãtãcit" spre alte subiecte, pânã târziu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ligi, mai scrii? Sper sa ai timp curand pentru continuari:)

Ligia Trîncă spunea...

scriu.
dar postez doar dupa ce scap de sesiune :*
>:D<