luni, 26 noiembrie 2012

Ungerea de searã


Am pe inima să împărtășesc ceva cu voi...ceva ce și eu am învățat... acum câteva zile...
 Am învățat, că avem nevoie de ungere...și nu orice fel de ungere...
Avem nevoie...de ungerea de seară...

Să mă explic...
Acum mii de ani în urmă... înainte de a se naște Cel care va însemna începutul Erei Noastre, păstorii, dacă vroiau să își păstreze turma întreagă și sănătoasă, erau obligați să facă fiecarei oi, în fiecarea seara... ungerea... și începea turnând untdelemn pe cap... ca apoi să toarne pe tot corpul...

Exista o insectă, care își găsește locul preferat în urechea oii... și produce un așa zgomot încât ajunge să ducă la disperare animalul blând și să îl transforme în unul sălbatic... obligând oaia să își lovească capul de stânci ca insecta să părăsească urechea acesteia...
Astfel, oile ajungeau seara, la staul, rănite... cu sângele prelingându-se pe ochi.. pe urechi... și pe lâna lor albă...
De prea multe ori, ajungeau în pragul nebuniei, din cauza acelui zgomot ce nu înceta...
Păstorul, lua fiecare oaie în parte, și îi turna untdelemn pe cap, acesta întrând în ureche, și astfel sufocând insecta producându-i moartea... Așa erau eliberate oile.
Untdelemnul, mai avea și funcția de a vindeca peste noapte rănile create peste zi...

Mi-am dat seama , că avem nevoie, ca și oile, de ungerea de seara... o ungere Sfântă... din Cuvântul Său... ca să ne alunge temerile... și "insectele" capabile să ne ducă în pierzare...
Avem nevoie de Ungerea de seara... ca peste noapte să fim vindecați de rănile ce poate, uneori chiar noi le-am produs în ziua ce a trecut, crezând că astfel vom scăpa de îngrijorările și capcanele lumii întunecate în care trăim!
Avem nevoie de Ungerea de Seară... o ungere Sfântă... pentru a putea începe o nouă dimineață... o noua zi... vindecați... poate uneori, luând-o de la capăt... ajungând seara, din nou răniți... dar cu timpul vom învăța... vom învăța că nu suntem singuri... nu suntem la voia întâmplării.. și că Există Cineva.. un Pastor, gata să ne lege rănile... să ne îngrijească sufletul... și să ne facă ungerea în fiecare seară.. ca astfel să ne odihnim, liniștiți, în siguranță...
De azi înainte...am să caut ungerea Lui!
Pentru că vreau să fiu vindecatăa de rănile ce-mi zdrobesc sufletul !


... Eu, Ligia...

4 comentarii:

Daniel D. Trif spunea...

Hristos sa ne dea aceasta ungere.
Domnul sa te binecuvinteze, Ligia. Gândurile astea sunt exceptionale.

Daniel D. Trif spunea...

Hristos sa ne dea aceasta ungere.
Domnul sa te binecuvinteze, Ligia. Gândurile astea sunt exceptionale.

Ligia Trîncă spunea...

multumesc Daniel!
>:D<

ma bucur daca folosesc

Anonim spunea...

Doamne, da-mi ungerea divina in fiecare seara, in fiecare clipa.
Minunat post!!!
Ana
anatatarandras.com