joi, 29 noiembrie 2012

Stii de ce iubesc iubirea?


Stii de ce iubesc iubire?
Pentru ca are forma ta...
Pentru ca toate definitiile nu le-am inteles pana nu mi-ai zambit...
Atunci, fara cuvinte, am priceput...

Iubesc iubirea,
pentru ca am invatat sa ma ascund in El atunci cand umbra ta lipseste…
Iubesc felul in care mi-ai aratat ca fara El de mana cu noi,
nu exista teren sigur pentru drumul de maine...
M-ai invatat, iubindu-ma, sa ajung dependenta de Cer.

Nu cunosteam culoarea rasului atat de senina,
Nici apusurile atat de perfecte…
Nici zborul impiedicat al porumbeilor, nu-l privisem atat de atent pana atunci…
Cu tine, toate lucrurile mici par mari.. si lucrurile mari nu mai exista...

Pentru ca ai fost raspuns
Si zambet, si ras….
Si pentru toate culorile universului ce si-au gasit loc in ochii tai…
Pentru prezenta Lui cand rostesti cuvinte…
Pentru linistea ce-mi aduce sarutul tau pe frunte…
si puterea ce-ai primit sa-mi alungi toate indoielile… si frica…
Si pentru ca in aceeasi incapere locuiesc si fericirea si lacrima…
Iubesc iubirea…

… Iubirea-mi esti tu… in El!

Niciun comentariu: