luni, 12 noiembrie 2012

Cand ne-am cunoscut (VI)

M-am furisat afara din camera, mi-am luat geaca subtire de primavara, am incaltat pantofii negrii, si-am coborat din nou scarile.
Peste oras picura linistit, de primavara.

Cand am ajuns la locul intalnirii, o masina cu geamuri fumurii astepta in ploaie.
Pret de cateva clipe, m-am oprit, cautand un semn sau un gest. Mi-am dat seama ca nu putea fi recunoscuta de cineva atata timp cat fularul imi acoperea chipul aproape in totalitate.
M-am apropiat putin mai mult si am facut un semn simplu cu mana.
A coborat din masina, si-a luat bagajul si cu zambet timid ne-am salutat...
acolo, pe-un bulevard aglomerat si ploios, intr-o seara de primavara rece...

Am petrecut urmatoarele ore, intr-o conversatie deschisa si plina de rasete,
apoi la cina cu parintii mei,
si glume despre ardeleni si moldoveni (venite din partea mamei, pe cand inca nu realiza ca moldovean e si el).
*Rasetele au fost mai mari dupa ce-a aflat.

Intr-o atmosfera placuta si relaxata,
m-a "deranjat" un gand ciudat... : "Si dacã locul lui este aici?"

5 comentarii:

Aris Soporan spunea...

Si in momentul in care te-ai casatorit cu el,gandul a devenit realitate!!!Locul lui este in viata ta,si locul tau este in viata lui !!!
Pentru ca se apropie Sarbatoarea Nasterii Domnului,organizez un concurs.Premiul se acorda celor 5 persoane care sunt extrase aleatoriu,pentru detalii despre concurs,te rog sa intri aici si sa participi si tu !M-as bucura daca ai scrie un articol pe blog-ul tau(daca poti doar) despre acest concurs!Si poate imi fac si eu loc pe-acolo prin lista de bloguri care le urmaresti;)
Cu pretuire,
de departe,al tau frate in Domnul,
Aris Soporan http://soporan.com/craciun-2012-concurs/

Anonim spunea...

Interesant. Foarte interesant. Oare care a fost primul lui gand despre tine?:)

Ligia Trîncă spunea...

Poate reusesc sa-l conving sa scrie :)

Anonim spunea...

Ligi, cand apar urmatoarele parti din poveste?:)

Ligia Trîncă spunea...

am pregatit deja urmatoarea parte... :)
saptamana asta o postez.
Am fost ocupata cu proiectele pentru facultate. :)

Dar nu am uitat.