joi, 11 octombrie 2012

Cand ne-am cunoscut...(III)

Perioada asteptarii a fost o perioada frumoasa, chiar daca uneori cu lupte aspre la nivel de suflet.
Am cunoscut oameni noi cu vise si planuri frumoase.
Am participat la evenimente unde tinerii te-nconjurau cu imbratisari si cantece.
Am reintalnit prieteni vechi si amintiri dragi.
A fost o perioada a dedicarii totale. Ore intregi petrecute pe drumuri, la repetitii, seri tarzii citind si planificand proiecte. Tabere si conferinte. Concerte.

Acum ca a trecut, pot spune ca am avut o adolescenta deosebita si plina de oameni. Am invatat in tot acest timp lucruri pe care de-acum inainte nu voi mai avea oportunitatea sa le invat, pentru ca vremea lor a trecut si acum este vremea altor lucruri, experiente, oameni si trairi.
Ma bucur ca am folosit, atat cat am stiut de bine, adolescenta mea, pentru a aduna cat mai multe lectii de viata.
Am slujit, am citit pana la epuizare; am iesit, am cunoscut suflete... v-am scris despre tot ce traiam.

Sunt multumita, privind in urma, de ceea ce am reusit singura impreuna cu El.
Poate tu ai parte de un grup bine organizat de adolescenti, in care puteti vorbi deschis despre teme delicate. Profita la maxim de aceasta ocazie. Eu nu am avut-o.
Poate ai un frate mai mare sau o sora, care deja a trecut de perioada adolescentei, cu toate luptele ei. Foloseste aceasta binecuvantare in folosul tau. Eu am un frate mai mic.
Poate ai prilejul de-a invata intr-o scoala cu anturaj crestin, unde discutiile pot fi mult mai relaxate si mai usoare. Nu scapa aceasta ocazie. Eu am fost singura romanca crestina din scoala mea.

M-am refugiat in El. Am cautat disperata raspuns la intrebarile mele.
Am avut de ales si am ales optiunea aceasta.
In timp ce plangeam, uneori de singuratate, alteori de neputinta, ma rugam sa se mute muntii pentru rezolvarea problemelor mele.
Cand esti adolescent toate incercarile par uriase si cand te afli in fata lor, mereu te intrebi daca vei putea trece (si) peste asta.
Cu El langa mine am trecut.
Si mai mult decat atat... am trecut frumos.

(va continua)...

Niciun comentariu: