marți, 9 octombrie 2012

Cand ne-am cunoscut...(I)

Cand ne-am cunoscut era o zi de mai.

Povestea noastra incepe mult mai devreme.
Cu ani in urma, am "dat" unul de altul, dar vorbeam rar.
Pasiunile noastre erau diferite insa totusi se completau;
eu pasionata de carti si cuvinte, de scris, de dragul de-a informa, de actualitati, de stiri, de noutati;
el indragea fotografia si arta imaginii.

S-a intamplat, undeva-n´apropierea sarbatorilor, sa descoperim prieteni comuni, ceea ce a devenit un subiect de conversatie in plus.
Cu toate acestea, vorbeam rar din lipsa de timp de cele mai multe ori. Amandoi eram implicati in diferite activitati si amandoi aveam inca scoala.
Saptamanile au trecut, timp in care fiecare era ocupat cu pasiunea lui.

Ne cunosteam prea putin unul pe celalalt, pana intr-o zi (undeva la inceput de an) cand ne-am trezit vorbind zeci de minute in sir (conversatiile noastre anterioare niciodata nu au depasit 10 minute).
Am vorbit despre fotografie, despre scris, despre probleme tinerilor din generatia noastra, despre slujire, despre muzica, despre scoala si istorie.
Era, fara sa stim, prima conversatie din sutele care urmau sa vina...
Cand iarna era pe sfarsit, deja stiam felul de gandire al celuilalt, cunosteam problemele cu care se confrunta si prietenii de care era inconjurat.
Niciodata, in tot acest timp nu am vorbit despre vise, despre planuri sau viitor. Toate conversatiile noastre se-nvarteau in jurul prezentului.

Cand primele crengi incepeau sa infloreasca afara, programam cu echipa de tineret intalnirile de primavara.
Am asezat propunerea mea pe masa.
Pentru intalnirea din luna mai urma sa fie el invitatul, profitand de faptul ca se va afla prin Peninsula in perioada aceea. Consideram (atat cat il cunosteam deja) ca are multe de oferit si noi multe de invatat.
Toti au acceptat propunerea.

Timpul curgea repede.
Toate strazile orasului se-mbracau de primavara...

(va continua)...

2 comentarii:

Iulia spunea...

abia astept continuarea!;;)

Ligia Trîncă spunea...

Diseara apare partea II :)