marți, 14 august 2012

Voi raspunde Adolescentilor.

Sunt cateva luni bune de cand primesc mesaje cu zeci de intrebari din partea voastra.
Am vorbit personal sau virtual cu multi dintre voi, dar intrebarile continua sa apara.
Mi-ati cerut sa va vorbesc, atat fete cat si baieti, despre lucruri sensibile, discrete dar cat se poate de reale.
Cu unii dintre voi nu credeam niciodata ca voi putea vorbi atat de deschis, dar uite ca am facut-o.

In primul rand vreau sa va multumesc pentru curajul si increderea voastra.
Provocata de indoielile voastre, am citit o multime de carti si m-am adancit in studierea Cuvantului, ca sa fiu sigura ca ceea ce stiu si am invatat este Adevar. Unele idei s-au conturat altele s-au daramat dar am construit  realitati mai solide si reale in locul lor.

Am incercat sa incep de cateva ori sa va scriu aici... dar fiind atat de diferite subiectele si atat de variate varstele, am renuntat, nestiind de unde sa incep.

Asa ca ma voi axa pe inceput.
Primii sunteti voi, adolescentilor... intre 10 si 17 (18)ani.
Voi astepta pana vineri (17 august) ultimele voastre intrebari, nelamuriri sau justificari, ca sa inteleg spre ce sa ma inclin.
Indrazniti.
Sunt aici ca sa raspund in mod direct intrebarilor voastre.

p.s: as prefera sa-mi scrie-ti fara sa va semnati, ca sa imi fie mai usor sa raspund, din toate punctele de vedere.


2 comentarii:

Just a girl spunea...

Am e o întrebare: de ce nu ai mai continua să postezi pe blogul:iubindaștept...?
Mi-ar fi plăcut să văd cum a lucrat Dumnezeu :)
Multă pace!

Ligia Trîncă spunea...

iubindastept era un blog separat de acesta, si la un moment dat mai aveam 2 create cu alt scop si nu mai faceam fata.
Daca cauti atenta pe blogul acesta, vei vedea ca sunt articole cu etichete "iubindastept".
Am trecut toate articolele aici, si voi continua sa scriu...
pana la sfarsitul verii voi incepe din nou sa scriu despre tema asta.

Am facut o pauza, pentru ca si eu sunt noua la subiectul acesta, iar dupa casatorie vroiam sa ne axam pe noi, sa ne fixam obiceiuri in 2.

Dar cu toate acestea, voi reveni, si va voi povesti :).
Si eu astept nerabdatoare...