marți, 5 iunie 2012

Azi voi ierta.

Vă iert pe toți aceia care m-ați folosit, ascunși după o mască a bunelor intenții și a dragostei.
Vă iert pe toți aceia care mi-ați luat câte ceva, fie că au fost lucruri, planuri sau oameni dragi.
Vă iert pe toți aceia care m-ați mințit, care m-ați înșelat și care m-ați trădat.
Vă iert pe toți aceia care pentru o perioadă de timp mi-ați luat încrederea și curajul de a iubi.

Vă iert pe toți aceia care m-ați abandonat fără nicio explicație, atunci când nu ați mai avut nevoie de mine.
Vă iert pe toți aceia care m-ați amăgit cu promisiuni, ca mai apoi, într-o zi să îmi luați toate visele.
Vă iert pe toți aceia care m-ați părăsit, uneori în cele mai grele momente ale vieții mele.
Vă iert pe toți aceia care m-ați impovărat cu griji, cu regrete și cu dureri nemeritate.

Vă iert pe toti aceia care ați încercat să mă schimbați și să îmi luați libertatea de a fi eu.
Vă iert pe toți aceia care mi-ați luat liniștea și care m-ați împovărat cu nopți pline de frământări și de lacrimi.
Vă iert pe aceia care ați fost indiferenți la durerile mele și pe toți cei care m-ați neîndreptățit.
Vă iert pe toți aceia incapabili să mă cunoașteți, care m-ați judecat după prejudecăți proprii și m-ați denigrat.

Vă iert pe aceia care ați făcut din durerile și necazurile mele, bucuria voastră și motive de bârfe.
Vă iert, pentru că vreau să îmi eliberez sufletul și mintea de voi. Nu sunteți demni de gândurile mele și nici nu vă voi permite să îmi otrăviți sufletul.

Vă iert și vă uit.
Să fiți fericiți!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ca să ierţi şi să uiţi e nevoie de mai mult decât de voinţă şi de hotărârea de a uita, e nevoie de acea dragoste care e capabilă să binecuvânteze chiar şi pe aceia care iţi fac rău, e nevoie de compasiune, milă şi îndurare faţă de cei care din pricina păcatului lor sunt robi ai celui rău...
Eu am ales să mă rog, ca Domnul să mă ajute ca eu să le fac bine celor care mi-au făcut rău, să mă rog pentru ei, fiindcă neiertarea şi dorinţa de răzbunare sunt roade ale întunericului, iar noi trebuie să ne păzim cu adevărat inima mai mult decât orice...
" Nu întoarceţi nimănui rău pentru rău. Urmăriţi ce este bine, înaintea tuturor oamenilor.
Dacă este cu putinţă, întrucât atârnă de voi, trăiţi în pace cu toţi oamenii.
Preaiubiţilor, nu vă răzbunaţi singuri; ci lăsaţi să se răzbune mânia lui Dumnezeu; căci este scris: "Răzbunarea este a Mea; Eu voi răsplăti", zice Domnul.
Dimpotrivă: dacă îi este foame vrăjmaşului tău, dă-i să mănânce; dacă-i este sete, dă-i să bea; căci dacă vei face astfel, vei îngrămădi cărbuni aprinşi pe capul lui."
Nu te lăsa biruit de rău, ci biruie răul prin bine."
Romani 12:17-21
...şi eu ştiu că tu doreşti cu adevărat ca să biruieşti răul prin bine!
Domnul să te binecuvânteze şi să îţi dea biruinţă în toate alegerile bune!

carmen spunea...

Ca să ierţi şi să uiţi e nevoie de mai mult decât de voinţă şi de hotărârea de a uita,
e nevoie de acea dragoste care e capabilă să binecuvânteze chiar şi pe aceia care iţi fac rău, e nevoie de compasiune, milă şi îndurare faţă de cei care din pricina păcatului lor sunt robi ai celui rău...
Eu am ales să mă rog, ca Domnul să mă ajute ca eu să le fac bine celor care mi-au făcut rău, să mă rog pentru ei, fiindcă neiertarea şi dorinţa de răzbunare sunt roade ale întunericului, iar noi trebuie să ne păzim cu adevărat inima mai mult decât orice...
" Nu întoarceţi nimănui rău pentru rău. Urmăriţi ce este bine, înaintea tuturor oamenilor.
Dacă este cu putinţă, întrucât atârnă de voi, trăiţi în pace cu toţi oamenii.
Preaiubiţilor, nu vă răzbunaţi singuri; ci lăsaţi să se răzbune mânia lui Dumnezeu; căci este scris: "Răzbunarea este a Mea; Eu voi răsplăti", zice Domnul.
Dimpotrivă: dacă îi este foame vrăjmaşului tău, dă-i să mănânce; dacă-i este sete, dă-i să bea; căci dacă vei face astfel, vei îngrămădi cărbuni aprinşi pe capul lui."
Nu te lăsa biruit de rău, ci biruie răul prin bine."
Romani 12:17-21
...şi eu ştiu că tu ;I tu la fel ca mine,
doreşti cu adevărat ca să biruieşti răul prin bine!
Domnul să te binecuvânteze şi să îţi dea biruinţă în toate alegerile bune!

deliafilip spunea...

Esti un om tare frumos :)

marius spunea...

Eu as fi formulat altfel. Parca suna a amaraciune, revansa, tristete (la final). Iertarea e mai dulce. si chiar mai secreta.

Ligia Trîncă spunea...

Marius, nu sunt eu autoarea acestor randuri. Initialele le vezi la sfarsitul textului.
Insa atunci cand am gasit eseul, s-a potrivit mult cu starea mea de-atunci, asa ca i-am facut loc pe blogul meu.
Poarta amaraciune, asa-i... da mi-e drag... are ceva special printre randuri presarat... :)

Irina B. spunea...

Buna,

iti multumesc ca ai apreciat textul meu, cat si pentru repostarea pe blogul tau, insa ar trebui sa mentionezu sursa, cu linkul...
Textul face parte din cartea mea "Fluturi" protejata de drepturi de autor.
Mult succes in toate cele bune!
Irina Binder

Ligia Trîncă spunea...

Irina, am gasit pe alte surse textul tau, si nu eram sigura de cine e autoarea. Defapt nu stiam nici site-ul care este. Asa ca, decat sa scriu ceva gresit, am preferat sa pun initialele numelui tau, pentru ca nu-ti stiam numele intreg.
Lasa-mi te rog link-ul tau ca sa fiusigura ca-l am cel corect, si am sa-l atasez jos langa text.

Felicitari pentru expresiile si randurile scrise :)
Astept si eu cartea ta. :)