sâmbătă, 21 aprilie 2012

Puterea cuvantului cantat

In timp ce-mi ordonam blogul, am gasit intr-un colt uitat, acest video. L-am pregatit in urma cu doi ani pentru un proiect de dezvoltare comunitara.
Imi amintesc de efortul depus, de orele petrecute in alegerea melodiei si apoi in alegerea imaginilor.
Dupa 40 de minute de asteptare, si vizualizarea altor proiecte, a fost si randul meu sa-mi prezint efortul.
In fata profesorilor exigenti, a directoarei si colegilor... zecilor de colegi... singura mea frica era sa nu-l considerea prea emotiv, prea exagerat, prea crud...

Cat timp proiectorul mergea, nu am indraznit sa ridic privirea sa vad reactiile celor din jur.
Cand muzica a incetat, si proiectorul s-a sting brusc... m-am asezat pe scaunul meu, si am trait cele mai chinnuitoare secunde de tacere... exagerata tacere.
Am inchis ochii puternic si-am asteptat.

Si s-a´ntamplat.
Intr-o ploaie de aplauze, directoarea s-a ridicat... apoi studentii, rand pe rand... toti cu lacrimile pe obraji si glas tremurand.

Inca o victorie!
Si inca odata indraznind sa ma prezint asa cum sunt.


Niciun comentariu: