sâmbătă, 25 februarie 2012

Va multumesc de 20 de mii de ori !


Am vrut sa va scriu cand erati 10.000 dar nu-mi mai amintesc din ce motiv am amanat pana a fost prea tarziu.
Mi-am promis ca o voi face cand veti fi 15.000 dar nici atunci nu am gasit un moment pentru asezat cuvinte.
Azi, am intrat tarziu pe blog cu gandul sa recitesc comentariile voastre. Sa stiti ca pretuiesc fiecare cuvant lasat de voi!
Stiti cum sa scrieti, de cele mai multe ori, mai bine decat mine. Stiti sa ridicati, sa incurajati, sa mustrati ca sa prind din nou indrazneala de-a merge mai departe.
Stiti sa ma criticati. Si cred ca asta m-a provocat sa merg mai departe de multe ori.

Pentru fiecare colt de lume, de unde s-au conectat sufletele voastre aici, va multumesc!
Va multumesc pentru fiecare mesaj privat sau e-mail de incurajare.

Multumesc pentru ajutorul oferit, atunci cand l-am cerut, pentru parerile voastre, pentru verificarile discrete care le faceti zilnic sau saptamanal. Stiu ca sunt verificata de oameni pregatiti, destoinici si responsabili, si asta ma linisteste enorm.

Multumesc celor care m-ati constientizat de responsabilitatea care apasa pe umerii mei de fiecare data cand ceva nou se adauga aici. Dincolo de design sau numar de vizitatori m-ati invatat sa vad suflete...
... suflete triste, vesele, descurajate, pline de indoieli, smerite sau mai putin smerite, credincioase, disperate, in cumpana, dezamagite, zdrobite, inselate sau pur si simplu pierdute.

Multumesc celor care au stiut sa ma incurajeze si prin faptele lor, publicand cuvinte, citind articole, transmitand prin reviste, carti, televiziune, conferinte, intalniri sau radio o particica de Aroma de Lumina de-aici.

Multumesc sufletelor simple, care ma citesc dimineata in timp ce-si beau cafeaua, seara inainte de culcare, in pauza de masa, sau cand pur si simplu sunt prea obositi sa faca altceva. Multumesc pentru gestul simplu de-a scrie... ma intorc la cuvintele voastre de fiecare data cand ma "bate" gandul sa renunt. Sunteti unul din motivele pentru care inca sunt aici.
Imi doresc din suflet, sa fiti in continuare.

Va multumesc, pentru fiecare gand impartasit, pentru fiecare intrebare ce-a primit raspuns, pentru incurajari si pentru simpla voastra prezenta... va multumesc.

Cer Aroma Luminii Lui sa va inunde inimile:
Australia,
Egipt,
Japonia,
Tailandia.
Indonezia
Africa de Sud.
Mozambic,
Singapur.
Nigeria.
Columbia.
Arabia Saudita
Tunisia.
Maroc
Taiwan.
Senegal
Slovacia.
Liban,
Malasya
Peru
Corea de Sud.
Republica Ceha. Bulgaria
Israel,
Ucrania
Serbia
Mexic
Turcia,
India,
Polonia,
Argentina,
Ungaria,
Portugalia,
Finlanda
Brazilia,
Danemarca,
Norvegia,
Elvetia,
Islanda,
Grecia,
Suedia
Irlanda,
Canada
Franta
Rusia,
Anglia
Austria,
Germania,
Belgia,
Italia.
Olanda,
Moldova,
America,
Spania,
Romania!
Stiu ca existati!
Sa stiti, stiu!
De asta scriu... pentru ca existati.

Va iubesc!
Va multumesc!
Va binecuvantez in Numele Luminii!
<><

Pentru cititorii mei...
cei 20 de mii.

- Ligia T. -

3 comentarii:

Gavrilas Otniel spunea...

Felicitari!!!!!

Ligia Trîncă spunea...

Multumesc Oti!!!!!! >:D<

sara spunea...

Dios te bendiga, Ligia!Te amo muchisimo, hermana!