sâmbătă, 18 februarie 2012

10 lucruri...


Zilele trecute, ma gandeam la moartea marilor muzicieni.
Cum au marcat intreg mapamondul, amintirile lor, visele lor si cuvintele lor.
Cum au circulat in cateva ore peste tot, mai mult decat au fost auzite, vazute sau citite de-a lungul intregii lor vieti.
Au fost oameni cu vise, cu dorinte si dezamagiri. Ce-i facea diferiti de noi, oamenii de rand, e ca pur si simplu, au stiut sa se faca observati si apreciati prin ceea ce stiau sa faca cel mai bine. Doar ca undeva, in tot acest proces, au pierdut controlul, si inainte sa evite tragedia, au cazut in capcana dezamagirii, si s-au pierdut de tot.
Asa s-a stins muzica lor, zambetul, cuvintele si visele...

Zilele trecute, m-am gandit la moarte fara sa pot evita sentimentul ca am pierdut ceva... undeva...
Dupa cateva incercari, mi-am amintit.
Am pierdut planurile si visele.

Azi am de gand sa le recuperez, si unele chiar sa le-mpart cu voi. :)
Asa, intiparite aici, poate nu se vor mai pierde niciodata.

Cateva lucruri ce-mi doresc sa fac inainte sa "plec":
1. Sa gasesc cartea "the Auschwitz Poems", sa o citesc.
2. Sa ajung din nou la Inchisoarea din Sighet, intr-o vizita mai linistita si lunga. ( acolo mi-am descoperit pasiunea de-a scrie versuri. )
3. Sa-mi maresc biblioteca. ( aprox. 200 de exemplare )
4. Sa termin cartea de scris.
5. Sa vizitez Israelul.
6. Sa scriu memoriile unui supravietuitor din cel de-al II-lea Razboi Mondial.
7. Sa ascult povestea unui refugiat din Holocaust.
8. Sa vad Muzeul de la Auschwitz.
9. Sa zbor cu parasuta.
10. Sa fac parte din proiectul : "12 meses 12 causas 2012 - Eres perfecto para otros !"

Va anunt cand am bifat ceva de sus :).
Pana atunci, fug sa-mplinesc celelalte dorinte si vise nescrise aici!

Un comentariu:

Ciprian de Blaj spunea...

Salve!

De ceva vreme citesc articolele tale si sunt tot mai patruns de gandurile tale bune, sincere si curate ce pot adanci sentimente pure in inimi.
Te felicit pentru modul de a aborda viata si pentru dorinta de a te desavarsi.
Am vazut ca ai si pasiuni livresti, de aceea, daca imi permiti, ti-as face cadou cateva din cartile publicate de mine. Daca doresti, astept un raspuns: cipriandeblaj@yahoo.com.

Pace si binecuvantare!