vineri, 25 noiembrie 2011

Pentru zile de septembrie

Oare a fost pregatit de Cer, momentul in care mainile noastre au inaltat Lumina spre stele?

Dupa clipe pline de oameni dragi si revederi, dupa rugaciuni si lacrimi de fericire, dupa ce-am simtit ca implinirea viselor mele ia forma si nuante, dupa ce mi-am amintit cu inima tremurand de emotie, ca Dumnezeu de partea mea a daramat toate fricile, am putut privi, in bratele celui mai iubit pamantean, falfaitul Luminii.
Si ca sa stie lumea intreaga de Lumina ne-am scris acolo toate visele.
Am semnat cu lacrimi... si am aprins ultima aripa ce despartea dorinta de implinire.
In timp ce se-naltau cuvintele, zambeam fericiti, privind cum pleaca luminile spre alte lumi,
spre alte orizonturi, dincolo de Dunarea linistita...
purtand cu ele o parte din noi!

Cu siguranta, Cerul avea pregatit acest moment... ca raspuns la toate cuvintele, rugaciunile si asteptarile scrise si impartite cu voi.

P.s: A fost ceva special atunci, acolo... am gasit cateva imagini ca sa le impart cu voi. click aici
Momentul cel mai indragit, dintr-o zi de septembrie.


{ 24 Septembrie 2011 - Galati - }



Niciun comentariu: