sâmbătă, 20 august 2011

ştiu :)

va fi toamnă..
când ne vom întâlni pentru prima dată, va fi toamnă...
de unde ştiu asta?
Nu ştiu, dar Cred... :)
pentru că iubesc toamna...
în mijlocul naturii care se schimbă, voi primi cadoul Cerului, pe tine,
care-mi va schimba singurătatea pentru totdeauna.

ştii?
Cerul nostru va fii mereu plin de stele...
de unde ştiu asta?
... m-am rugat pentru noi, pentru un "el" care să iubescă Veşnicia...
iar Veşnicia e sus...
sus sunt stele...
E o rugăciune după inima Lui aşa că de acest fapt sunt sigură..
vom avea stele chiar şi-n furtună.


şi.... mai trebuie să ştii ceva... :)
perdeaua din camera de zi, va fi de culoare mov :)
de unde mai ştiu şi pe asta?
pentru că mă voi ocupa eu însumi să o cumpăr :P


Acum mi-e destul cât ştiu :)
restul, ne v-a surprinde El,
în fiecare zi, la fiecare răsărit ... :)
asta ştiu sigur !

Niciun comentariu: