vineri, 29 iulie 2011

S-au întâlnit sufletele noastre - 6. 08. 2008 -

O zi însorită de august în faţa catedralei; un parc şi o bancă; micul prinţ; râsete; amintiri; taine; mâini legate; un cuţit muzical şi o prăjitură cu vişine; vultureni; şoimeni; Cerul...
-----Ce multe ne leagă!-----

Ne-am întâlnit şi am descoperit că sufletul tău e mai minunat decât mi-aş fi putut vreodată imagina. Vor fi lucruri ce ne leagă pentru totdeauna, ca de pildă... Micul Prinţ...:)
.. Eu însă mi-am făcut din ea un prieten, iar ea acum nu are-n lume seamăn. Iată care-i taina mea. E foarte simplă: limpede nu vezi decât cu inima. Ochii nu pot să pătrundă-n miezul lucrurilor . - micul prinţ - .


Vom fi de-a pururi prieteni. De-ţi va fi dor să râdem împreună, deschide fereastra, aşa, numai de drag ... şi întotdeauna stele te vor face să râzi ...



Mulţumesc Doamne, pentru Andreea ...

-----------------------------------------------------------------------




Când ţi-am auzit vocea, de dimineaţă, am simţit razele soarelui cum străpung norii pregătiţi să trimtă ploi peste oraşul amorţit... Râsul´ţi mi-a amintit de noi într-o zi de vară!...

Spre seară, aceeaşi voce.. povestindu-mi greul dar impărtăşind şi fărâme de zâmbet...
vocii tale i-am povestit cum îmi este sufletul, spre seară...

Dacă uneori mă auzi prin telefon cam rău... să ştii ( aşa cum tu însuţi ai spus ), că depărtarea e de vină... Da. şi uneori mă mir cum mă mai pot auzi eu pe mine, la depărtarea care îmi desparte gândul de CER... dar acele momente sunt tot mai rare în ultimul timp... fapt ce mă bucură.. înseamnă că lupta mea spre sfinţire este în toi, şi victoria mă asteaptă la celălalt capăt!
--------------- Ceea ce vei asculta mai jos, este...
Pentru tine... pentru noi...fiindcă avem nevoie de El... fiindcă îl iubim!
Cu drag,
prietena ta , din depărtare...

Ligia T.

Niciun comentariu: