joi, 4 august 2011

Pentru Daniel Manlup


Te-am întrebat cum ţi-e sufletul... şi răspunsul tău a fost:
"Adevărul e că, după cele întâmplate, am avut un moment de cădere, dar cu ajutorul lui Dumnezeu mă ridic încetul cu încetul! Nu am fost niciodată omul perfect, dar cât va sta în posibilitatea mea, voi încerca să stau la Picioarele Domnului."

M-a cutremurat răspunsul tău.
După atâţia ani, încă mai găseam fărâme din acel Daniel pe care îl cunoscusem...
Credinţa ta continua să fie acolo... mereu prezent în gândurile tale, Dumnezeu!
M-ai uimit acum mai bine de 5 ani, când mi-ai explicat ce înseamnă numele tău ( Daniel ), cine a fost Daniel ( omul după inima lui Dumnezeu ).
Cunoşteai totul despre cel căruia îi purtai numele... un adevărat erou al Cerului![ pe vremea aceea, copil fiind, nu eram adâncită în rândurile Scripturii, de aceea aproape tot ce era biblic mă uimea. ]
Recunosc... copilul de atunci, m-a surprins. Mă bucur să-l reîntâlnesc acum şi aici, după atâţia ani.

Daniel...
tu ştii că omul este sortit căderilor... mari sau mici.
Important e să ai curajul, după ce ai fost dărâmat, să te ridici.. din nou... poate a nu ştiu câta´oară.
Să nu uiţi,
"toate lucrurile lucrează spre binele celor ce-l iubesc pe Dumnezeu!"...
şi, poţi totul
"în Hristos care ne întăreşte!" [ Încă îmi amintesc, de conferinţa în care ne-am cunoscut... la Castellon, dacă nu greşesc ( Marina´Dor )...
Nu mai prea ţin multe minte de atunci, dar ce-mi amintesc,
e o plajă... caţiva copiii cu suflet curat, ascultând valurile agitate (ca şi un simbol al vieţii, care aştepta, să ne introducă în agitaţia ei monotonă.)
şi stelele...
Am ales toţi una, o singură stea, care strălucea cel mai puternic...
Îţi mai aminteşti?
şi, nu am uitat...
de atunci, când aud valurile vieţii, agitate în jurul meu... caut Steaua cu privirea, şi e mereu acolo...
Astfel, primesc puteri să sper, să văd dincolo de agitaţia valurilor!

Îţi mai aminteşti?

Eu...
eu mă voi ruga pentru tine.
Să coboare CERUL DIN NOU în inima ta...

Cu dor,
şi îmbrăţişări sfinte,
Ligia T.
------------------------------------------------------------

5 comentarii:

Ligia Trîncă spunea...

Daniel Manlup spunea...

ce pot spune Ligia am ramas impresionat de ceea ce am gasit:)
Dumnezeu sa te binecuvinteze si
iti multumesc enorm pt tot!
Daniel Manlup
26 ianuarie 2009, 05:05

Ligia Trîncă spunea...

Ligia Trinca spunea...

ma bucur...
ma bucur daca ceea ce ti-am scris aici, ti-a amintit.. (mi-a amintit) de Steaua neschimbata si Neclintita!

Fi binecuvantat Daniel...
Sa iti pastrezi sufletul sus, tot mai sus!

Eu ma voi ruga mereu pentru tine...

( existenta ta, a facut parte din ridicarea sufletului meu, de aceea vei fi mereu in rugaciunile mele )
26 ianuarie 2009, 14:47

Ligia Trîncă spunea...

Daniel Manlup spunea...

Cum as putea sa uit,
am ramas acolo pana noaptea tarzie,vorbind,
dar cand mam uitat si am vazut un bolg zicand Pentru Daniel,ma uimit faptul ca totusi ti-ai mai amintit de mine,sper daca dumnezeu ajuta sa ne intalnim anul acesta ori in benidor sau daca nu in marinador,daca va fi posibil,
si asa cum ai spus,putem totul in Hristos care ne intareste,multumesc pt totul esti minunata :) si iti multumesc pt caci te rogi pt mine stii bine ca am nevoie.
26 ianuarie 2009, 14:59

Ligia Trîncă spunea...

Daniel Manlup spunea...

am ales aceea sea ca doi copii ce nu stiau ce fac,dar pe un singur gand lasat de dumnezeu
26 ianuarie 2009, 15:01

Ligia Trîncă spunea...

Ligia Trinca spunea...

Da... doi copiii... care stiau pe atunci sa se bucure de rasarit, de apus, da valuri, de marea linistita, de nisipul fin , de pamierii scaldati in soare... de zabete... de flori... de aer...

Sa fim din nou copiii Daniel!
Cu aceleasi vise si trairi... curate ganduri si o senina licarire in ochii nostri.

Si eu imi doresc mult sa ne revedem. Sa ne reamintim, impreuna...

:) sa radem si sa plangem ranile lasate de viata ... de oameni, de lume... si apoi, sa ne rridicam unul pe altul, sa ne incurajam mai mult spre sfintire. Sa pastram ganduri curate pentru Cer!

Mi-e dor...
26 ianuarie 2009, 15:19