miercuri, 17 august 2011

O scrisoare de dragoste pierdută... şi găsită


El este răscumpărarea greşelilor de până acum şi recunoştinţa faptelor bune.
El este singurul răspuns a cărui întrebare sunt.
El este puternic, demn şi înţelept.
El are buzele, mâinile şi trupul făcut după forma fiinţei mele, pentru că el este singura mea casă.
El va lupta alături de mine, până la sfârşit... va câştiga întotdeauna.
El va construi lângă mine viitorul şi va reconstrui trecutul.
El este singurul om la care mă voi întoarce neîncetat şi pe care am să-l astept cu nerăbdarea zilei de ieri.
El este cel pentru care aş putea să renunţ la tot ca să înţeleagă cat de mult pot să iubesc, dar nu-mi va cere asta niciodată, pentru că este El.
El este cel care va ştii ce gândesc, cum simt şi de ce sunt.
El nu stie ce e indiferenţa, teama sau răzbunarea.
El nu mă va lăsa niciodată să plec iar eu am să-i demonstrez că singurătatea e o glumă proastă.
El mă va contrazice atunci când îmi susţin nedreptatea, va fii mai agil decât mine şi mă va lăsa în nebunia-mi femeiască să-i admir puterea.
El va crede în mine iar eu îl voi susţine orbeşte.
El va considera orgoliul meu amuzant şi copilăros dar îl va accepta iar eu voi învăţa de la el că în dragoste nu e loc de orgoliu.
El este cel care va opri lumea din loc pentru mine şi o va ţine aşa până când voi hotărâ ce e mai bine pentru amândoi şi va face asta pentru că alegerea mea este şi alegerea noastră.
El este cel pentru care am învăţat să iubesc iar eu sunt pentru el cel mai de preţ dar.
El există aici şi acum, doar că ochii mei încă n-au învăţat să-l vadă. Mă aşteaptă aşa cum îl astept şi eu, doar că mai trebuie să ne rănim puţin sufletele ca să ne putem odihni unul în braţele celuilalt o viaţă întreagă.


p.s: Hey "El-lule" te aştept ...

2 comentarii:

Andreea Deni spunea...

wow Ligi... mi-au dat lacrimile.. ma regasesc asa bine in tot ce ai scris.

il astept cu atata nerabdare pe cel care va fi al meu.

Si iti multumesc din suflet ca ai postat gandurile tale profunde pe blog. Ne sunt de mare ajutor. >:D<

iulian spunea...

foarte frumos... insa tinand cont ca traim intr-o societate intr-un anumit timp dat trebuie luat in considerare si situatia financiara , statutul in clasa sociala , gradul de sanatate al persoanei . vrem ,nu-vrem trebuie sa acceptam si aceste lucruri care ne influienteaza mult.