sâmbătă, 27 august 2011

Gândul de-a scrie-o carte


Mã tot întreb unde exist eu, dacã nu aici?
Unde pot sã râd dacã nu acolo unde mã-ntâlneşte fericirea?
Când sã rostesc ce simt, dacã nu acum?
Cum sã mã descopãr pe mine însumi, dacã nu astfel?

Mã tot gândesc dacã se meritã sã aştern toate gândurile ce-mi cutreierã mintea, în rânduri adunate, unele lângã altele, între douã coperţi. Poate idea pare prea îndrãzneaţã pentru unii şi prea pesimistã pentru altii.
Poate vor crede... sau nu.

Mã tot întreb dacã voi reuşi sã trec peste piedici si oameni transformaţi în pietre, aşezând punctul de la sfârşit, pecetluind apoi mãnunchiul de foi.
Privindu-l în fiecare dimineaţã pânã când într-o zi îi voi da drumul sã zboare spre alte suflete, spre alte inimi, spre alţi ochii....

Mã tot gândesc dacã amestecul de sentimente şi trãiri va fi dulce... sau amar.
Parcã aş vrea puţin din fiecare... şi îmi doresc realitãţi, sinceritãţi şi adevãr... Da!
Tot ce voi scrie va fi real. Într-un loc, undeva, într-o zi, dintr-o oarecare epocã, un oarecare suflet a cunoscut vibraţiile acelei întâmplãri.

Aş vrea astfel, sã cuprind între douã coperţi milioane de trãiri, de gânduri şi persoane, ce poate în viaţa de zi cu zi nu s-au cunoscut sau nici mãcar nu au respirat acelaş mileniu, dar totusi se-ntâlnesc şi le prezintã rândurile ce le scriu.

Oare voi reuşi sã nu împart cu voi nimic, pânã la sfârşit?

Mã tot gandesc...
Mã tot întreb...
Aş vrea...
Dar voi?


7 comentarii:

marius spunea...

Frumos gand !

Anonim spunea...

...si noi vrem!! :)

B.D. spunea...

Eu vreau :) ... Domnul să te ajute!

Anonim spunea...

Si eu!:D

sara spunea...

eu astept...cartea!;)

faithbeyondcircumstances spunea...

cu siguranta o sa o cumpar cand va aparea :D ..o vreau cu autograf si dedicatie speciala :*

Emma. spunea...

ohhh. fă.ţi gândul faptă şi vezi ce se întâmplă...îţi vreau Cărtile!