marți, 16 august 2011

E posibil să-l iubeşti, înainte să-l cunoşti?


Da !


Am decis să scriu din nou.
Au fost mulţi, care m-au considerat prea transparentă în expresarea sentimentelor mele. Am observat că există oameni care nu înţeleg cuvintele sufetului...
Ei există nu pentru a crede ci pentru a pune la îndoială...
De aceea scriu acum...

Puţini mai ştiu să iubească
şi mult mai puţini vor să înveţe a iubi înainte de a se întâlni cu exteriorul.
E mult mai important să iubeşti interiorul!
Defapt, e tot ce contează pentru a-ţi deschide drumul spre fericire, iar dacă nu poţi să iubeşti până nu vezi... înseamnă că nu ai încredere suficientă în Dumnezeu.El îţi va aduce persoana special pregătită, pentru a umple golurile şi eşecurile tale, iar tu vei fi alături de ea pentru a umple golurile şi greşelile ei.

Dacă încă te mai întrebi cum ai putea să iubeşti o persoană pe care nu o cunoşti... imaginează-ţi că e îngerul care stă la dreapta lui Dumnezeu.
Dacă ai reuşit să-l iubeşti pe Creatorul universului îţi va fi uşor să-l iubeşti pe cel pe care încă nu-l cunoşti faţă în faţă.
La vremea lui, îl vei cunoaşte!
Trebuie să crezi că există... iar pentru aceasta, trebuie să te bazezi pe ceea ce Dumnezeu însuşi modelează cu mâinile Lui pentru a-ţi oferi.
Dacă încă nu l-ai cunoscut, înseamnă că se lucrează atât la sufletul lui / ei , cât şi la al tău.
Pentru a se complecta două piese, trebuie să coincidă forma uneia cu golul celeilalte... iar pentru aceasta, e nevoie de şlefuire şi zdrobire...
**

Doamne, ştiu că dragostea nu va pierii niciodată... dar credinţa moare cu fiecare zi, tot mai mult...
Fă să regăsească încrederea în Tine ,cei ce au pierdut-o...
Ajută necredinţei noastre, Tată!

Eu
îl iubesc pentru că
el e mai mult decât un frate pentru mine...
îl iubesc pentru că
ştiu, că-mi va fi mai mult ca oricine, prietenul cel mai bun....
îl iubesc pentru că,
la fiecare răsărit, adaug o fărâmă de dragoste, ce nu o pot oferi altora, decât lui...
îl iubesc pentru că
el va fi ajutorul meu cel mai potrivit...
îl iubesc pentru că
simt rugăciunile lui când ne întâlnim pe genunchi sub strălucirea astrelor, fără să ştim.
îl iubesc pentru că
altfel nu-mi pot explica dragostea ce-o port în mine, care mă inspiră...
îl iubesc pentru că
sunt total convinsă de ceea ce Dumnezeu, Autorul dragostei perfecte, pregăteşte chiar acum pentru noi doi, pentru că am ales să îl cred pe cuvânt!
îl iubesc pentru că
îl aştept...
îl iubesc pentru că
ştiu sigur că el există undeva...
îl iubesc pentru că
într-o zi îi va striga inima de fericire să afle că-l iubeam înainte de-al cunoaşte...
îl iubesc pentru că
el va face drumul meu mai uşor, mai senin...
îl iubesc pentru că
nimeni nu l-a putut înlocui şi nimeni nu o va face...
îl iubesc pentru că
păstrez scrisori de dragoste, scrise în nopţile de dor, pentru atunci când îl voi întâlni...
îl iubesc pentru că
el va înţelege clar şi răspicat tulburarea sufletului meu, şi va primi capacitatea necesară pentru a găsi soluţii...
îl iubesc pentru că
am motive de-al iubi...
... şi pur-şi-simplu îl iubesc...
fără "pentru că" :)

Niciun comentariu: