joi, 25 august 2011

Am sã te aştept....

Am sã te-aştept pe drumul dinspre lume,
pe drumul dinspre cer am sã te-aştept,
pe cele neumblate, pe cele fãrã nume,
pe cele ce unesc, pe cele ce vin drept..

Am sa te-aştept în poarta de iubire,
ca noaptea ce-şi aşteaptã luna
tu sã-mi rãsari din vreo nemãrginire,
cu-aceiaşi paşi cereşti dintotdeauna,

Am sã te-aştept iubitul meu,
am sã te-aştept...

Am sã te-aştept cu "Bunã dimineaţa",
cu somn frumos mereu am sã te-aştept...
Dragul de tine nu se mai dezvaţã,
se face lacrimã si dor în piept...

dar eu... am sã te-aştept mereu,
am sã te-aştept...

Am sã te-aştept cât râul n-o sã ştie,
cât încã munţii n'ar avea habar,
şi inima şi-ar face poezie,
şi poezia aşteptare iar,
dar eu...
am sã te-aştept ...

Pãdurile-ar pãli, fântânile-ar seca
dar eu.. am sã te-aştept
Uitat ca pe o carte-n mânã undeva,
sfârşit de timp şi frânt de ne-nţeles...

Am sã te-aştept iubirea mea,
am sã te-aştept...



- autor necunoscut -

2 comentarii:

Anonim spunea...

Autorul nu este necunoscut! Se numeste Benone Burtescu!

Ligia Trîncă spunea...

multumesc :)
nu stiam.