joi, 21 iulie 2011

Ce scriu?

Am tot lãsat sã treacã timpul, orele si zilele, in speranta unei reinnoiri de cuvinte...

Cu fiecare zi ce trece uit tot mai mult, scriu tot mai r
ãu si stangaci...
Nu mai stiu sa-mi impart timpul, sa pun deoparte minute pretioase pentru tacere.
Nu mai stiu sa nu ma ingrijorez pentru probleme nerezolvate inca, sau pentru cei din jur...
Am uitat sa ma opresc din tot ce fac, sa pun totul in acelasi cantar si sa le consider la fel de importante, dar nu atat incat sa nu-mi pot opri alegrarea pentru o carte buna.

In ultima vreme intalnesc multi oameni disperati dupa cineva care sa-i asculte.
Probleme.
Ingrijorari.
Vise sfarmate.
Si ma opresc sub o umbrela, pe timp ploios, ca sa le-ascult lacrimile.
Ma opresc la un colt de umbra, ca sa le inteleg fruntea incruntata de soare.
Am ajuns atat de prinsa de sufletele din jurul meu, incat nici timp pentru Tine nu mai gasesc.
Iti multumesc in graba, in timp ce cobor scarile, dimineata.
Citesc la rasarit, in autobuzul arhi-plin.
Alerg mereu in timpul zilei, apoi seara sunt prea obosita uneori... si cuvintele ies greu si putine...
rugaciunile sarace si monotone.

Fa ceva, cumva... si-opreste-mi toate ceasurile si timpurile.
Goleste-mi urechile si gandurile de orice ca sa raman doar cu Tine.
Mi-e dor sa-ti scriu scrisori pe servetele simple.
Mi-e dor de noi... de Tine!

4 comentarii:

sara spunea...

Ligia,Domnul Dumenzeul cel Atot puternic sa te intareasca,sa iti dea putere in tot ceea ce faci...sti tu draga surioara ca multe din cuvintele tale m-au mangaiat,m-au intarit...ai fost/si esti omul potrivit la locul potrivit...cred ca poti sa mergi mai departe..si ca sa te incurajez(desi poate stangaci) o sa iti spun o mica instorioara asemanatoare ca a ta:
"Un om al lui Dumnezeu s-a imbolnavit...trist pe patul suferintei se ruga Domnului:Doamne de ce ai ingaduit asta...???sunt atatia care au nevoie de un sfat,de o vorba,de o imbarbatare...atunci Domnul i-a raspuns:atat de mult am sa te opresti sa stai de vorba cu Mine.Te trezeai de dimineata si faceai o rugaciune in graba...pe timpul zilei erai ocupat....iar seara erai prea obosit sa vorbim...acum cand esti in pat putem vorbi ...de tot ceea ce nu am putut vorbi pana acum...acum avem timp!":)
Nu esti singura care treci prin aceasta situatie...insa stiu ca El,Domnul ne da putere sa mergem mai departe...si uneori...sa ne oprim ca sa vorbim cu El!!!

Ligia Trîncă spunea...

Multumesc Sara....
esti omul potrivit in locul potrivit....


la timpul potrivit.

Te imbratisez cu drag!!!

Adrian Moldovan spunea...

citeam intr-o carte ca cineva i s-a adresat lui Philip Yancey: Domnule stiti prea multe despre mine....

realizez cat de adevarata e aceast gand, ascultati inima, transorma-ti gandul in cuvinte, iar cuvintele tale provoaca sufletul nostru sa aduca Slava creatorului si Domnul nostru:)

fii Binecuvantata Ligia:)...

sara spunea...

"esti omul potrivit in locul potrivit....


la timpul potrivit."-multumesc.Fii deasemenea binecuvantata!!!