sâmbătă, 4 iunie 2011

Din totdeauna...


De-atâtea ori am rãmas jos...
Cu fiecare cuvânt aruncat, m-am lãsat doborâtã. Cu fiecare privire uscatã, m-am lãsat rãnitã. Cu fiecare piatrã ridicatã, am închis ochii, ca un laş, şi-am aşteptat sfârşitul.
Am plâns când m-am simţit trãdatã.
Uneori am strâns puternic pumnii şi ochii, cu gând de rãzbunare şi am rãmas aşa, în poziţia morţii, tânjind sã schimb lumea, sã-mi fac dreptate.
Eram prea slabã pentru a lupta cu mine însumi.

Timpul trecea. În fiecare zi simţeam tot mai mult cã nu aparţin acestei lumi; cã locul meu nu e aici. Mã consolam, rostindu-mi mereu, cã m-am nãscut într-o generaţie greşitã, într-o vreme cu timp nesãtul. Credeam cã nu trebuie sã fac nimic, pentru cã împrejurãrile şi împrejurimile erau pentru mine prea mari sau prea mici, dar niciodatã pe mãsurã.
Aşa au trecut zilele şi anii, cu mine, fãrã mine.
Pentru cã nu am reuşit sã înţeleg cã eu TREBUiE sã fiu aici şi nici un loc nu este mai potrivit pentru mine acum.

Nu realizam, cã dupã lovituri ce mã aplecau la pãmânt, rãmâneam defapt acolo.
Iar de jos lumea, pietrele, ameninţãrile şi temerile pãreau mult mai mari şi mai înfricoşãtoare.
Cu toatã puterea lor, doreau sã-mi acopere bucata de Cer ce-mi stãtea deasupra, şi de cele mai multe ori, au reuşit sã-mi orbeascã ochii credinţei.
Pânã într-o zi...

Într-o zi, când înecatã în lacrimi, sãrutam ce-aveam cel mai aproape: noroiul.
Era o linişte neobişnuitã în jur şi deasupra mea.
Am vãzut reflectat un albastru senin tocmai în lacrima cãzutã.
S-a repetat de câteva ori imaginea, apoi plângeam forţat, de fericire sau confuzie. Nu-mi pãsa. Doream doar sã mai vãd odatã Cerul într-o lacrimã, curat.
Puteam petrece aşa ore întregi, nemişcatã, crescând în mine, cu grijã şi drag, imaginea Cerului uitat.
Nu ştiam, dar ochii începeau sã clipeascã a vindecare.
Inima, doar sânge, nu mai tresãra de teamã la auzul vocilor strãine.

Într-o dimineaţã, plângeam din nou, aşa, din nimic, doar de dragul lumii descoperite, când norii mi-au scris un vis demult pierdut:
Înãlţare!
Atunci, cu mâinile pline de trecut şi genunchii jumãtate îngropaţi în regrete, mi-am dezlipit trupul şi sufletul de pãmânt.
În ridicare, m-am lovit de oameni plini de urã şi uimire, de pietre tocmai îndreptate spre mine, de trãdãtori şi râsete false. Mi-au zgâriat puţin puterea şi visele. Pentru un moment credeam cã voi cãdea din nou, dar am reuşit, cu ultima putere, sã-mi ridic inima spre Soare.
Dupã lovituri de moarte, eram din nou în picioare!

Cu ochii într-o continuã înecare în lacrimi, am tras puternic aer în piept, cu miros de libertate. Am ridicat mâinile obosite de atâta pãmânt, şi am lãsat sufletul şi inima sã strige spre vindecare.
Rãspunsul nu s-a lãsat aşteptat. Rafa (Vindecãtorul) mi-a curãţat ochii credinţei.
Emanuel (Cel ce este cu noi) mi-a întãrit genunchii şi mi-a schimbat cârpa sufletului cu o hainã curatã.

Nu au fost folosite cuvintele... îi puteam citi fericirea şi împlinirea în privire, pe mâini şi-n respiraţie.
Iar eu, de fericirea Lui, simţeam cã-i aparţin din totdeauna.





3 comentarii:

Anonim spunea...

te quiero mucho

Cata spunea...

Deosebita postarea ..

,, Iar eu, de fericirea Lui, simţeam cã-i aparţin din totdeauna. "

Gramma spunea...

Va salutam

Va scriem in dorinta de a incepe o colaborare cu dvs. si cu blogul pe care il detineti, colaborare care presupune promovarea cartilor pe care le cititi sau pe care le apreciati. In schimbul acestei promovari, noi va garantam o reducere de 10% permanenta in cadrul librariei noastre http://gramma.ro

Ce spuneti? Daca da, dati-ne un semn si stabilim in termeni clari colaborarea.

Va multumim si va dorim zile binecuvantate.

Cu respect,
Echipa gramma.ro


Gramma.ro - pentru suflet
distribuitor de produse cu caracter crestin
Adresa corespondenta: Arad, OP. 7, CP. 160
Adresa depozit: Arad, str. Mioritei, bloc 185-186 parter
E-mail: office@gramma.ro
Tel: +40(257)259.007
+40 749.105.923
Librarie: gramma.ro
Blog: blog.gramma.ro
Yahoo: librariagramma
MNS: librariagramma
Skype: libraria.gramma
Gramma.ro este parte integranta a firmei SC. Special Care 4U SRL