luni, 18 octombrie 2010

Curatã Închinare


In timp ce Te laud, vreau sa ridic mainile… ca o jertfa curata spre Senin…
In timp ce ma-nchin, vreau sa bat din palme, de bucuria mantuirii ce mi-ai oferit Stapane…
Nu-mi pasa de lumea in care incerc sa ma strecor, in drumul meu spre Soare…
Si de-mi vor judeca vreodata inchinarea,
nu-i voi privi nici nu-mi voi intoarce sufletul spre ei ca sa-l incarc de lacrimi si dezamagire…

Vreau sa dansez in presenta Ta Shilo, vreau sa te rostesc cu buzele curate si cu inima plina de multumire; sa-Ti cant Numele la toate marginile pamantului…
Vreau sa fiu eu si Tu… departe de lume... departe de judecatorii ce-si insusesc lucrurile dumnezeirii…
Vreau sa fiu surda la toate cuvintele lor ascutite si oarba la toate mainile lor pline de pietre si moarte…
Vreau sa ma aplec pana voi deveni una cu pamantul, in Fata Ta Adonai…

Si oricat de mult as dansa, oricat de mult as canta … indiferent cat as striga bunatatea ta, din neam in neam… tot un ar fi de-ajuns, sa-ti multumesc pentru toate minunile presarate in viata mea…

Sa stiti oameni… ca inchinarea mea e sincera si simpla.
Uneori sunt cuvinte murmurate, alteori rugaciuni inecate in suspine…
uneori doar lacrimi,
alteori maini ridicate…
uneori ma inchin cantand…
alteori zambind… batand din palme sau dansand…

Am invatat ca inchinarea NU e traditie… inchinarea NU e cliseu…

Am invatat ca un Inchinator Adevarat, se bucura de minuni si ingerí, in diferite forme si chipuri… asa cum Dumnezeu, El-Roi, Iehova-Iire, Elohim… are diferite forme de-a´mi imbratisa fiinta, pana la uitarea de mine…

Oameni, NU judecati… iubiti...
Oameni, NU respingeti… inchinati-va in duh si adevar…
asta ar trebui sa va fie de-ajuns.

Niciun comentariu: