vineri, 16 iulie 2010

Familiei Stanciu ( Daniel, Andreea si Rafael )


Draga mea Andreea...
a trecut mult timp de la ultima noastra intalnire.
Pe-atunci, am fost printre primii, care am aflat de bucuria voastra imensa, venita din Soare. Va straluceau fetele. Daniel parca era altul, tu te-mparteai razand, in doua, jumatate devenind Rafael.
Am petrecut momente pline de zapada in plina toamna, cu soare zgarcit dar, conturat frumos cu peisajul imbulzit de amintiri si rasete.
Imi amintesc de toate cuvintele tale, in timp ce zambeam cu picioarele cat mai cocotate pe canapea.
Inca mai aud lemnele crapate de Daniel afara, in timp ce-n casa, luminite mici de foc se strecurau prin usa putin deschisa a sobei.
Inca te mai vad pe tine acolo, aplecata privind flacara, in timp ce-i cauti loc gandului, sa-l exprimi prin cuvinte...
Imi amintesc de visele noastre, de frig si raze artificiale de soare.
De toate lucrusoarele voastre, atent asezate prin camera, de frumusetea locului in care voi va cladeati acum caminul.
Si-mi amintesc, cum, incostient uneori, iti atingeai pantecele, si zambeai, vorbind despre orasul aglomerat pe care nu-l simti deloc ca-ti lipseste.

Azi... am vazut pentru prima data, pe micutul Rafael.
E perfect Andree.
E mirific.
Nu stiu cu cine seamana... dar stiu ca are putin din tine si putin din Daniel.

Cand i-ai cautat nume, Rafael stiai ca-nseamna "vindecator" ... l-ai ales, ca sa-ti aminteasca zilnic, si de fiecare data cand il strigi, ca El e Cel ce vindeca.
Da... nu se putea un nume mai bun.
Voi , care mereu vorbiti de Lumina, de El , de Cer...
un "Dumnezeu este judecatorul meu" si o "razboinica" aveau nevoie de un "Dumnezeu e Cel ce vindeca", pentru a fi mesajul intreg.

Sa traiti asa Andree...
sa traiti mereu incredintati ca El va face dreptate, iar voi doar sa o asteptati.
Sa fiti mereu razboinici ai Lui,impotriva armatei negre ce-ataca copiii Cerului, aici jos, pe pamant.
Sa va amintiti in fiecare zi ca El vindeca...
vindeca sufletul, inima, ochii, mintea, gandul si viata...
El vindeca...
cum a vindecat si orbii, si schiopii, si ologii, si mutii ...
cum a inviat si mortii.
El vindeca!
El judeca!
... si intr-o zi va judeca intre Cer si pamant, intre lumina si intuneric, itre rau si bun...
El lupta pentru voi!
cum a luptat pentru Ghedeon, pentru Daniel cu leii...
pentru om cu lumea mortii.

Ramaneti sus, dragii mei...
Sus cu inima si sufletul, chiar daca trupul e daramat uneori la pamant.
Sus.
Acolo este locul vostru, caminul vostru, Vindecatorul si Dreptatea voastra!
De-acolo venim.. si acolo ne vom intoarce!
Pana atunci, aici sa fim Lumini!

Va multumesc pentru exemplul scump, care mereu l-am gasit in voi.
Pentru zambetele si caldura sufletelor voastre.
Ne vom auzi curand.
Am atatea sa va povestesc, aveti atatea sa-mi povestiti...
Va iubesc, familie draga.
Astept cu nerabdare, sa-l tin pe Rafael in brate.

Va imbrtisez cu Lumina, de-aici...
din capatul acesta de lume...
cu dor...
eu.

Niciun comentariu: