marți, 6 aprilie 2010

Doar Tu.. si nu oricine...


pot... pot sa te iubesc..
fara sa-mi lase crucea rani pe umeri?
si pot...
pot sa-ti fur cununa,
fara ca spinii sa-mi raneasca palma?

as vrea sa-mi pun eu trupul
in calea rece-a biciului brutal,
si sa-mi frang eu genunchii,
de piatra drumului ce duce spre Calvar...

As vrea sa-mi fie mie coasta-adanc strapunsa
si cuiele sa-mi sune in minile murdare,
si strigatul de-nvins, plamanii sa-l rosteasca
si inima sa-mi bata cu ultima suflare...

As vrea sa-ti port eu crucea
si cu multimea-n spate,
sa tac, in timp ce pietre-mi arunc prin condamnare,

Dar n-as putea iubi,
tacerea n-ar fi mare...
as accepta batjocuri,
dar nu-o crucificare...

Degeaba-s vrea sa fiu in locul Tau sub soare,
cand nu port licarirea rabdarii iubitoare...
Si-ar fi fara vreun sens,
si crucea si cununa...
pe fruntea mea-ncruntata,
si-n ochii ce nasc ura.

Pentru iertarea lumii, doar Tu ai fost in stare
sa spargi temnita noptii,
sub forma crucii Tale.

Doar Tu ai avut fruntea senina,
si iertare, doar din Palmele-ti Sfinte
curgea spre vindecare...

Eu sunt motivul pietrei,
motivul ranii-n coaste...
sunt vocea condamnarii
si crucea Ta din spate...

Dar am fost si motivul invierii Tale!

2 comentarii:

Ana spunea...

okay...acum inteleg statusul de acum cateva zile de pe face :D si raspunsul este : POTI, si nu trebuie sa faci nimic altceva, decat sa accepti ceea ce a facut EL..a facut-o din iubire..pentru TINE..si pentru mine..

Ligia Trîncă spunea...

ce bine ca ma intelegi :)
am inteles , dar mi-a fot greu sa ma exprim :)