vineri, 12 martie 2010

"Toate isi au vremea lor si fiecare lucru de sub ceruri isi are ceasul lui."

Azi am vizitat "casa virtuala" a celor de la Vitamina C.
Am aflat de cateva zile, trista veste ca au ajuns la capat de drum.
Locul unde anunta "urmatorul concert" e gol.
Ma cuprinde o melancolie pe care nu o pot exprima in cuvinte.

Au avut inceputul in urma cu 10 ani.
In tot acest timp, impreuna ne-au amintit ca Cerul vindeca.
Ca pentru Iertare exista doar un singur nume:Isus ...
Ne-au avertizat sa lasam gluma pentru ca ne-am nascut iubiti de El.
E motiv destul sa nu ne temem.

Pe un drum spre Victorie, ne-au introdus in lauda fara limite.
Am descoperit ca Isus este, si vesnic va fi.
Am ridicat maini spre El, cerand atingere in infinita-i bunatate.
Azi, as vrea sa-i multumesc, ca ne-a dus departe, folosindu-se de ei.
Pentru ca traim intr-o dedicatie , fara limite.. azi.

Intoarce-te acasa... a fost chemarea facuta de Cer.
Povestea lor conturata de iubirea Tatalui.
Stiau ca lumii ii lipseste ceva, stiau ca e nevoie de zambetul Lui.
Si cati nu au descoperit prin muzica lor, ca isi doresc inima Tatalui in locul pietrei care se zbate in piept.?!
Cati nu au alergat la Cer, si au inteles ca in prezenta lui se simt acasa?!
Doar langa El...
..cati au rostit ca nu mai vor sa plece?!
Pentru toate minunile ce ne-au imbratisat si pentru binecuvantari Doamne, voi canta!
Rauri de multumire se revarsa spre Tine, cu dorul arzator de a ajunge ACASA curand.

Stiti ca au facut loc in inima lor, lui Isus, sute si mii de romani?
Adevarat va spun ca ve-ti primi rasplata SUS!

A-ti purtat lumina din gloria Lui, a-ti imbracat o haina de lauda, pecetluiti astfel de Duhul Sfant, pentru a trai nedespartiti de El.
A-ti aratat lumii, ca mana in mana cu Dumnezeu, toate sunt posibile.
Regele a devenit cantecul generatiei noastre.
Acum Romania traieste, pentru un mare Dumnezeu, vestit de voi, cantat de voi mereu.
Mii de suflete nu vor muri, pentru ca le-ati spus ca El e acelasi,si nimeni nu e ca Shilo.
A-ti invatat saracii ca El e Comoara din vasul de Lut!

"Te iubesc"
a fost dedicatia voastra pentru Creator, iar Creatorul a transformat-o in dedicatie Lui pentru fiecare om.
A-ti adus taine ceresti prin versuri.

In urma cu doi ani, ne-ati imbratisat de ramas bun, fara sa stim si fara sa stiti...
Si totusi, mesajul vostru ne aminteste si azi de un Dumnezeu minunat, care este Lumina noastra in noaptea lumii negre.
A-ti cerut sa toarne ploaia Lui...
I-ati marturisit ca Iubirea Dumnezeirii va atrage ... ca Elioh va fi motivul inchinarii voastre.
Si asa a fost.. si este.

E usor sa treci printre umbre de intuneric, cand: "Eu cu tine voi fi" rasuna in refrenul vietii tale.

Sa fi cu ei mereu
...
Sa le spui Doamne unde ii vrei.

Stiu, ca de n-ai fi fost Tu, nu ar fi indraznit sa iubeasca, sa lupte, sa asculte, sa renunte... sa cante!
Multumesc pentru muzica si sufletul lor,
Stapane!

S-a incheiat un zbor, dar nu un vis.
Trimite-i Doamne, acum, in lumea intreaga
sa-ti vesteasca si sa-ti cante nemarginirea!

----------------------------------------------------------------------------------

Cornel:

Ii sunt recunoscator lui Dumnezeu pentru tot ce a investit in mine si Ii multumesc pentru toate oportunitatile daruite; nu vreu sa-L dezamagesc si doresc ca toata viata sa-L slujesc, sa cant despre El, despre dragostea Lui si sa fac tot ce-mi sta in putinta ca oamenii sa fie mantuiti.
Multumesc baietilor (vitaminelor) pentru tot ce am facut impreuna si pentru ca din cauza lor am putut scrie aceste randuri...

Marian:

...cant pentru gloria Lui impreuna cu vitamina C si sunt fericit ca fac acest lucru impreuna cu Sunny, Alex, Cornel si Ionut.
Ionut:
Atata timp cat ne-am facut partea noastra, El si-a facut-o pe a Lui. Cel mai mult imi doresc ca ceea ce las in urma mea sa-i aduca cinste lui Dumnezeu. Asta e scopul pentru care traiesc.
Alex:
Am ajuns sa cant cu vitamina C si pentru aceasta Ii multumesc in primul rand lui Dumnezeu si nu in ultimul rand baietilor pentru ca acum sunt o vitamina!

Sunny:

Ma bucur ca pot face ceva pentru Isus. El este motivul pentru care eu traiesc si fac tot ce pot prin muzica mea ca sa dau speranta celor de langa mine sa le spun ca Dumnzeu ii iubeste si ca are un destin pentru fiecare dintre noi.


Sfaritul incepului este doar inceputul unui nou Inceput!


Leaga-ti inima de CER!

Niciun comentariu: