vineri, 12 februarie 2010

Ploaie de dor...

Mi-e atât de dor de tine azi...
Nu e de vinã data...
nici luna...
sau poate da.

E februarie...
peste tot se respirã acelasi mesaj: "love is in the air" ...
Azi la coltul strãzii, o bãtrânicã oferea baloane, acadele si inimi de plus.
Azi, in aerul rece de iarnã si mirosul de trandafiri inghetati, am simtit acel gol in mine... un gol a tine
si mi-au lãcrimat ochii de dor...
Azi, in autobus, studentii planificau intâlnirea din data de 14.
M-au invitat dar am refuzat discret...
... ei nu inteleg asteptarea mea.

Stii?
Dacã as stii cã nu mã iubesti, nu ar mai avea sens asteptarea,
nici renuntãrile,
nici lacrimile,
nici florile refuzate,
nici mesajele nerãspunse,
nici scrisorile acestea scrise...
Dacã as stii cã nu mã iubesti...
Dar stiu cã mã iubesti atât de perfect.
Stiu ca existi undeva, asteptând si iubind...

Stiu ca existi, asa cum stiu ca El exista...
simt desi nu vad, cred desi nu ating!
Astept ca semn al credintei mele!

Niciun comentariu: