joi, 4 februarie 2010

Pagina de jural...


Mi-e atat de dor... azi...
As vrea sa-ti povestesc toate caderile si victoriile ce mi-au vegheat Soarele de-a lungul zilei...
As vrea sa stii ca azi am plans...
am plans cu fericire.
Azi am simtit parfum de Lumina in locul unde nu visam vreodata sa fie inundat de raze...
Am ales sa vorbesc despre muzica,
vioara si Schimbarea din El.
Am avut emotii.
As fi vrut sa te rogi pentru mine, impreuna cu mine.
M-am rugat pentru azi... multe zile...
prima data ca sa aleg ceva bun si bine,
apoi sa fie scurt si concret si sa fie, in acelasi timp, ceva diferit.
Am analizat celelalte proiecte deja prezentate,
am "studiat" criticii si expresiile profesorilor.
La final,, m-am "sprijinit" pe un video, dupa care am scris propia mea istorie...
Intr-o zi, o vei cunoaste si tu!
Am scris in spaniola.( mi s-a parut mai greu ca niciodata sa-mi aleg cuvintele )
Cand am terminat, nu ma asteptam la reactia lor.
Mi-am aruncat privirea peste sala enorma si nu se auzea nici o miscare....
Plangeau toti...
si profesori si colegii...
si criticii....
Nici eu nu am putut evita sa nu scap lacrimi, in fata unei asemenea imagini.
Dupa momente lungi de suspine si oftaturi melancolice, au rupt tacerea aplauzele, timp de 3 minute.
Eu nu stiam atunci, dar zgomotele palmelor declarau Victorie!
Cred ca El a fost acolo...
ca nu am vorbit eu.

Vreau sa cred ca s-a aprins Lumina pentru prima data,
iar prima licarire de raza, a fost adusa prin mine, din El!

Dupa prezentare, studentii paraseau sala, iar "criticii" m-au uimit, venind personal, sa-mi multumeasca pentru sensibilitatea cuvintelor si combinarea imaginilor, amestecate-n muzica.
Eu zambeam, stiind ca toate multumirile...
si aplauzele...
si lacrimile, erau inchinate la picioarele Lui.
Cand i-am cerut inspiratie, intelepciune si ajutor, asta NE-a fost intelegerea: rezultatele vor fi toate, in cinstea Lui, asezate ca jertfa!

Azi, pot sa spun ca am simtit aroma Luminii, in locul in care cel mai putin ma asteptam...
Si poate era mult mai perfect daca erai si tu!

Te astept, stiind ca momentele impreuna ( eu, tu si El ) vor declara Victorii neexprimate in cuvinte!
Te iubesc in oglindirea Luminii, care azi mi-a fericit ziua, desavarsindu-ma!

Niciun comentariu: