miercuri, 27 ianuarie 2010

Când rostim doar cuvinte...


Mă numești Domn și nu Mă asculți,
Mă numești Luminã, dar nu Mă vezi,
Spui că sunt Calea, dar nu Mă urmezi,
Mă numești Viață și totuși nu Mă vrei,
Mă numești Înțelept, dar nu asculți ce-ți spun,
Mã lauzi că sunt Frumos dar nu Mă iubești,
Spui că sunt Bogat, dar nu-Mi ceri nimic,
Mă numești Etern și totuși nu Mă cauți,
Spui că sunt Blând, dar nu ai încredere în Mine
Mă numești Nobil și totuși nu-Mi slujești,
Mă numești Dumnezeu, dar nu porți frica care aduce ințelepciune...

...Dacă te condamn, să nu dai vina pe Mine!

5 comentarii:

Cella spunea...

atata de adevarat ..... oare de ce nu ne intra odata in cap?

Victor spunea...

Unul din cei mai buni prieteni ai mei vrea sa fie satanist, urmand a face dedicarea fata de Satan. Am aflat mai multe despre satanism din acest raport al SRI: http://www.antena3.ro/pdf/document_SRI.pdf . Prietenul meu provine din familie de credinciosi, atat mama cat si tatal lui fiind evanghelici. El a fost de asemenea credincios, in adolescenta rugandu-se si sase ore pe zi, dar de un an a parasit credinta, ca si tatal lui, care a facut-o cu mult timp in urma. El avea un an si jumatate la divortul parintilor. Mama lui s-a recasatorit de doi ani cu un barbat vaduv, tot evanghelic, a carui sotie fusese prietena cu o vrajitoare. Fiica lui cea mare este impotriva casatoriei si a facut vraji ca sa-i desparta. In casa au inceput sa apara fenomene oculte: zgomote si schimbari ale pozitiei obiectelor, fenomene recunoscute de mai multi membri ai familiei. Acum prietenul meu s-a decis sa devina satanist spiritual. Tin foarte mult la el si nu vreau sa-l parasesc, de aceea nu astept un raspuns simplist de genul: sa nu mai ai de-a face cu el. Intre noi este o diferenta de 23 ani, el avand 19 ani iar eu 42. De aceea va intreb: daca fiul dv. ar fi satanist, i-ati permite sa stea la dv, cateva saptamani de mai multe ori pe an? Ati ramane apropiat de el? In ce ar consta relatia dv. cu el? Va rog sa-mi raspundeti la adresa de e-mail: victor_802006@yahoo.com.

Anonim spunea...

Ma cutremur si ma infior !!!!!!!Cat de adevarat!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Super Ligia ,de altfel sti ca imi place cum scrii!!!Domnul sa te binecuvinteze!

Ligia Trîncă spunea...

multumesc anonim:)

un nume, sa stiu despre cine e vorba?