miercuri, 20 ianuarie 2010

Az mi-e dor adânc de primãvarã... si de tine...

Nu ti-am mai scris de mult...
a trecut toamna... si s-a scurs si iarna încet...
simt mireasma primãverii, dar încã mai trebuie sã astept...
încã e ianuarie...

privind la razele soarelui, cum încearcã sã-si facã loc printre nori,
sau la fulgii usori...
sau la zãpezile ce se sting ...
din nou am petrecut sãrbãtori cu tine în gând...

Nu stiu unde esti,
pe unde-ti hoinãresc pasii...
dar vreau sã cred cã voi stii-ntr-o zi...

Azi, e una din acele zile, în care mi-e greu sã visez...
cred cã din cauza norilor ce-mi stau deasupra....
Azi, cuvintele se aleg greu, si majoritatea stau închise în carapacea rece...
Azi sentimentele se adunã în jurul meu, dar nu se lasã vorbite...
Azi e soarele departe...
si mi-e dor adânc de primãvarã...
si de tine...

Niciun comentariu: