duminică, 6 decembrie 2009

Pentru Pertea Emanuel



Stiu ca nu doresti blablauri leguminoase.
Eu am incercat sa nu transform cuvintele in verdeturi. Sper sa-mi reuseasca!:)
Oricum, vor fi doar cateva cuvinte in selectate linii. [ deci in cel mai rau caz, legume, dar alese :) ]

Am incercat sa-mi aduc cat mai aproape "carapacea somnului" sa ma strecor in ea pana la urmatorul rasarit, dar iata-ma aici... sub clar de luna fara sa pot inchide un ochi, incercand sa-mi "cultiv" cat mai ordonat posibil cuvintele ce mi-au supraaglomerat gandurile si recitind randurile "Ondulaţiilor Smentaniene... Din Apa Vltava" [ multumesc din nou pentru ele:) ], m-am gandit sa astern ganduri indreptate spre tine si axate spre Cer.

Am sa-ti spun ceva scurt.
Eu nu am sa-ti fur chitara plumburie!

Nu pentru ca nu te-am auzit cantand inca, ba mai mult, cred ca am simtit cateva acorduri printre randurile tale... dar mai degraba pentru ca sunetele ajunse la suflet imi incanta auzul!

Doresc acest anotimp alb prin care pasii nostri hoinaresc, sa-ti intalneasca sufletul la fel de curat, purtator de Lumina si inmiresmat de parfumul Vesniciei!
Iti doresc zapezi stropite cu bucurie si momente pline de Cer!

"Tample angelice" sa-ti vindece gandurile, daca vreodata vei avea nevoie...


La mine,aici unde repir de ceva vreme, nu exista zapezi, nici ger asemanator cu gerul romanesc... nici colinzile parca nu sunt aceleasi... iar printre firele de oameni rasfirate, rar am intalnit suflete asemenea tie!



Sa-ti fie muzica acordul cel mai frumos, prin care sa te conectezi cu Cerul!
Si sa fi in continuare glasul ridicator de suflete daramate!
Gandurile sa-si poarte suntele, ca si pana acum...
Iar unicitatea ta... sa straluceasca
...La fel de puternic!
[ sau mai mult ]

Ramai Lumina, suflet. :)


p.s: poate"mi legi, candva...odata, cateva acorduri pe chitara la un ceai Magic of roses sau Erdber Orange ... :) ;)

....................... Adaugat azi, 7.Decembrie.2008................................

Azi am cunoscult inca o farama din sufletul tau:)!
Chitara ta.. in sfarsit am ascultat acorduri nascute din ea. ( sunt recunoscatoare "youtub-ului" ]
Vocea ta... si "inima-ti jucausha"... le-am ascultat cantand.
Din nou ai pus un strop al tau de roua peste suflet...
Acum abea astept sa te aud vorbind sau daca nu, macar sa-ti citesc "creatia artistic-filozofica" despre "voia lui Dumnezeu in Scriptura"! [ iti voi aminti in vacanta ce se apropie ]
... Pana atunci, imi voi hrani sufletul si gandurile cu roua si cuvintele Vesnice Dumnezeiesti, rostite prin tine.. si altii.
Mi-a ramas ecoul cuvintelor tale..."o predica cu efect depinde de smerenia mea, de smerenia ascultatorilor, de timpul meu de rugaciune de rugaciunile lor pt mine, de timpul meu de pregatire in exegeza si hermeneutica si de puterea Duhului Cel Sfant."

Doamne te rog, strecoara in mine ráuri din cuvantarile Tale... sa ajunga la portile sufletelor ce pasesc alaturi de mine... si in smerenia mea sa vorbesc despre Slava Ta!

Iar pentru Emanuel...
iti multumesc.
Ai ales sa-mi vorbesti azi prin el... iti multumesc pentru ca sa lasat in voia Planului Tau!

Ma rog pentru el,sa-l binecuvantezi sa predice cu putere, pasiune, pricepere si smerenie.

Niciun comentariu: