vineri, 11 septembrie 2009

Ce-aş fii dacă aş fi...

Jocul acesta l-am jucat cu ceva vreme în urmă, între colegii şi profesorul de istorie, când lipsea profa´de Spaniolă :P
Rezultatele sunt mai jos :)

p.s: mulţumesc Elle,
mi-am amintit de el, când bântuiam pe blogul tău ;))
şi cum ai scris tu, am luat eu leapsa.
Acum e timpul să o dau mai departe :)
Cine doreşte, poate continua acest joc.
-----------------------------------------------------------------
Ce-aş fii dacă aş fi...
* o floare:

* un anotimp:

* un instrument:


* o culoare:



* un animal:


* un obiect vestimentar:


* un oraş:

* O piesă muzicală:


* un obiect:


* o carte:


* un fel de mâncare:


* un fenomen al naturii:


* un fruct:


* o parte a corpului:


* un film:


p.s: pozele sunt luate de pe www.deviantart.com

Niciun comentariu: