sâmbătă, 3 iulie 2010

Invitatie...


Te invit la o cafea cu aroma de Lumina!

Te invit, sa vorbim despre vreme.. despre mersul norilor si poluare...
despre intensitatea stelelor si dinstanta dintre pamant si soare...
Te invit , sa vorbim despre carti si despre best seller-uri...
despre fotografii si avioane...
Te invit sa vorbim despre razboi, despre economie si criza...
despre inundatii si cutremur...
dar cel mai mult imi doresc sa vorbim despre solutii pentru toate aceste catastrofe!


Te invit sa deschidem subiecte despre cum sa crestem copiii ( cand ii vom avea ) sau despre cum sa ne alegem partenerul de viata...
Te invit sa vorbim despre teatru si cinematograf...
despre vise si iluzii, despre moarte...
Dar cel mai mult imi doresc sa vorbim despre viata!


Te invit sa primesti aceasta invitatie ca pe una personala...
Sa-mi scrii, sa-mi vorbesti ( sau sa-mi desenezi ) despre solutii si Viata!

Te invit la o cafea cu Aroma de Lumina, sa ne zidim sufletul !

3 comentarii:

disa spunea...

Oricand, cu placere!

B.D. spunea...

e super...e cea mai fromoasa invitatie pe care am citit-o...multa lumina...

Cristina Sfechis spunea...

Imediat vin la un ceai! :) Mersi de invitatie